اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  پنجره تربیت

توصیه کارشناسان آموزشی در مورد آموزش مجازی در بازگشائی مدرسه

دکتر شیخ نجدی، کارشناس مسائل آموزشی ده توصیه را در آموزش مجازی در بازگشائی مدرسه به معلمان کرده اند. دکتر محمد نیرو در این مورد توضیح می دهند. محمد نیرو

توصیه کارشناسان آموزشی در مورد آموزش مجازی در بازگشائی مدرسه

 

دکتر محمد نیرو

دکتر شیخ نجدی، کارشناس مسائل آموزشی ده توصیه را در آموزش مجازی در بازگشائی مدرسه به معلمان کرده اند. دکتر محمد نیرو در این مورد توضیح می دهند. این توصیه ها می تواند به معلمان عزیز در اینکه چگونه آموزش مجازی را به صورت موثر و مناسب انجام دهند، مفید باشد.

اینکه آموزش به گونه ای اتفاق بیافتد که همراه با تدریس، پرسش و پاسخ، و مشارکت شاگردان باشد، از تجربیات همکاران استفاده کنید، انتقال دانش باید متناسب با همین کلاس و شرایط همین شاگردان اتفاق بیافتد، وقت شاگردان را در روزهای تعطیل نگیریم، مسائل روانی و فشار کاری را در این فضا به خوبی در نظر بگیریم، اگر مطلبی را اشتباه تدریس کردیم و یا در رفتارمان متوجه خطایی شدیم از دانش آموزان عذرخواهی کنیم، به جای یک آزمون پایانی مفصل نمره بیشتری را به فعالیت های کلاسی بدهیم، هدف از آموزش، یادگیریست نه نمره دادن و گرفتن و این مطلب را در عمل نشان دهیم، از سخت گیری و سهل گیری در نمره دادن پرهیز کنید، معلمی کاری ظریف و حساس است و ما در حال پرورش نیروی انسانی جامعه هستیم و این موضوع را هر لحظه باید به خودمان یادآوری کنیم و .... نمونه ای از مباحثی است که در این توضیحات، مطرح می شود.

مشاهده فیلم ده توصیه برای شروع سال تحصیلی

انتهای پیام/

از شما صاحبنظر گرامی در حوزه تعلیم و تربیت هم دعوت می کنیم، از نویسندگان، ممیزان و اعضای هیئت تحریریه پنجره تربیت باشید. برای ارسال مطالب و عضویت در هیئت تحریریه، از طریق ایمیل FarsPanjarehTarbiat@gmail.com مکاتبه فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول