اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدعین‌الله باشنا: رهبر را تنها نگذارید

شهیدعین‌الله باشنا در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «هیچ وقت رهبر را تنها نگذارید، به رهبر عزیزم بگوئید که من تا آخرین قطره خون خود جنگیدم و سنگرم را ترک نکردم».

شهیدعین‌الله باشنا: رهبر را تنها نگذارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۱۹/ تبرک لحظاتمان با شهیدعین‌الله باشنا

انالله و انا الیه راجعون

ابتدا با نام خداوند مهربان و با سلام بر پیشگاه مقدس حضرت مهدى(عج) و نایب برحقش این رهبر عالیقدر مسلمین و با سلام بر تمام خانواده‌هاى شهدا و با درود بر شهیدان راه حق که با خون خود درخت اسلام را پس از هزار و چندین سال زنده کردند.

خدایا اى کسی که همه چیز به ما دادى و نتوانستیم شکر آن همه نعمت را برآوریم، اى خداى مهربان که همه را به سوى خود می‌خوانى چگونه تو را ستایش کنم که بعد از چهار ماه در جبهه لیاقت شهید شدن نصیبم مى‌کنى و هر چه از تو خواستم به من عطا کردى.

خدایا من که نمی‌دانم چطور تو را ستایش کنم؛ خداوندا! معبودا! یک جان داشتم و این جان ناقابلم را فداى اسلام عزیز می‌کنم.

می‌خواهم بگویم اى مردم، اى مسلمین بشنوید که من راهم را آگاهانه برگزیده‌ام و افتخار می‌کنم لیاقت سرباز بودن براى رهبر را در خود یافته‌ام.

اى شنونده وصیت سرباز امام! اگر گوش شنوا دارید به این وصیت من عمل کنید هیچ وقت امام عزیزمان را تنها نگذارید و خدا را شکر کنید که رهبرى همچون خمینى داریم این رهبرى که همه ما را از منجلاب فساد نجات داد، به رهبر عزیزم بگوئید که من تا آخرین قطره خون خود جنگیدم و سنگرم را ترک نکردم.

و اى پدر و مادر عزیزم، درود بر شما اى عزیزان که امانت خداوند را سالم به پیشگاهش تقدیم کردید، پدر و مادرجان بدانید که شما رستگارید و از شما می‌خواهم همیشه امام را دعا کنید و لحظه‌اى امام مهربانمان را تنها نگذارید.

مادرجان! مبادا در مرگ من گریه کنى زیرا اگر تو گریه کنى روح من ناراحت مى شود و منافقین خوشحال می‌شوند امیدوارم که ناراحتى به دل راه ندهى و همچون مادران شهدا صبور و شجاع باشى.

پدر و مادر عزیز نمى دانم با چه زبانى از شما عزیزان حلالیت بخواهم، از شما می‌خواهم به جاى پرچم سیاه پرچم سبز بر بالاى خانه بزنید.

و خواهرانم بشنوید وصیتم را اى خواهرانى که محبت شما در دلم جاى گرفته در مرگ من گریه نکنید و براى شهادتم بین مردم شیرینی تقسیم کنید زیرا این روز، روز خوشحالى من است، من از شما می‌خواهم که اگر می‌خواهید گریه کنید براى مظلومیت مولایمان حسین(ع) گریه کنید زیرا خون من از خون هیچکدام از شهیدان رنگین‌تر نیست.

حال اى برادران عزیزم از شما هم می‌خواهم که مرا حلال کنید و راهم را ادامه دهید زیرا در این راه کشته شدن جز سعادت نیست، تا آخرین قطره خونتان در این راه بجنگید، من که توفیق نداشتم به کربلا بروم و قبر مطهر سرور شهیدان حسین بن على(ع) را زیارت کنم امیدوارم که شما در باز کردن راه کربلا شرکت کنید و با هم قبر مطهر سرورم حسین را زیارت و در انجام نیز یادى از من کنید، در آخر از تمام دوستان و آشنایان و اقوام و همسایگان به جاى من حلالیت بطلبید.

انتهای پیام/ 89001/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول