اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقویت نیروی انتظامی موجب تحکیم امنیت ملی است

استاندار اصفهان با بیان اینکه تقویت نیروی انتظامی موجب تحکیم امنیت ملی است، گفت:به دلیل جانفشانی‌ها و همدلی بسیار خوب نیروی انتظامی با دیگر ارگان‌ها خصوصا نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان و بسیجیان شاهد افتخار بزرگی برای مردم و استان در جهت کاهش سرقت به خصوص در ابعاد کلان بودیم.

تقویت نیروی انتظامی موجب تحکیم امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: در نگاه اسلامی ما و در متون خاصی که در مبنای قانون اساسی پیش‌بینی شده وظایفی برای دولت‌ها بیان شده که شامل سلامت، آموزش و امنیت است، این سه بعد از وظایف اصلی دولت‌ها است که بر مبنای قوانین جاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است

استاندار اصفهان ادامه داد: در بعد سلامت شاهد زحمات فرمانده نیروی انتظامی استان در تمام جلسات ستاد استانی مبارزه با کرونا  بودیم و نقش بی بدیلی ایفا کردند، خصوصا در چند روزی که مناسبت‌های مختلف برای کاهش بیماری کرونا بود زحمات‌زیادی را‌ متقبل شدند. 

نعمتی گواراتر از امنیت برای مردم نیست

وی با اشاره به کلام امام علی(ع) تصریح کرد: در بعد امنیت که شاید مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی باشد و به تعبیر امام علی(ع) نعمتی گواراتر از امنیت برای مردم نیست، نقش اصلی و بی‌بدیلی را شما با هماهنگی سایر ارگان‌های نظامی و همه دست‌اندرکاران در حال ایفا هستید؛ کلام امیرالمومنین(ع) مصداقی است از دژ محکمی که برای  امنیت مردم شریف استان و در سراسر کشور شاهد هستیم.

رضایی اظهار کرد: با توجه به احصا موارد که از شورای امنیت کشور به صورت ماهانه به شورای تأمین استان ارسال می‌شود، به دلیل جانفشانی‌ها و همدلی بسیار خوبی که فرماندهی محترم و پرسنل شریف نیروی انتظامی با دیگر ارگان‌ها خصوصا نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان، بسیجیان داشتند شاهد افتخار بزرگی برای مردم و استان در جهت کاهش سرقت به خصوص در ابعاد کلان بودیم.

رئیس شورای تامین استان اصفهان با بیان اینکه معتقدیم نیروی انتظامی، ارتش و سپاه باعث عزت دین و شرف مردم هستند، ادامه داد: در همه ابعاد خصوصا در کاهش تصادفات و در مبارزه با شرکت‌های هرمی و در تامین امنیت و مایحتاج روزانه مردم و همچنین در مبارزه با توهین‌کنندگان به دین و مقدسات مردم و در انهدام باندهای جعل اسناد و مدارک نقش خوبی را داشته‌اید.

وی عنوان داشت: عامل اصلی ایجاد امنیت ایمان به خدا است و کارکنان نیروی انتظامی با از خودگذشتگی و ایثار و با تقدیم شهدای عزیز در واقع ایمان‌شان را به خداوند متعال اعلام می‌کنند.

هوشمندی بهترین سلاح است

وی در پایان با بیان این که بزرگداشت هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای قدردانی از زحمات کارکنان و فرماندهان محترم بیان کرد: از نیروی انتظامی به جهت انجام ماموریت‌های ۳۶گانه به نحو احسن و با هوشمندی، معاشرت خوب با مردم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول