اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شاد کردن دل قهرمانی که دل مردم را شاد کرد/ تحقق وعده دلی دونده جویباری

دونده جویباری می‌گوید؛ روز جمعه همزمان با ورود حسن یزدانی به جویبار به او گفتم دل مردم را شاد کردی دلت را شاد می‌کنم، تا درب منزلت را دویده و باری دیگر پیروزی‌ات را تبریک می‌گویم.

شاد کردن دل قهرمانی که دل مردم را شاد کرد/ تحقق وعده دلی دونده جویباری

به گزارش خبرگزاری فارس در جویبار، همزمان با مراسم استقبال از حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران، امین مدانلو دونده جویباری به پاس قدردانی از نشان‌آوران جویباری مسافت ۱۷ کیلومتری از میدان کشتی تا روستای لپوصحرا دوید.

امین مدانلو دونده جویباری در مسابقات باشگاه‌های کشور و انتخابی پدافند هوایی کشور عنوان نائب قهرمانی را دارد.

وی در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید؛ افتخارآفرینی حسن یزدانی و کشتی‌گیران جویباری به من انگیزه مضاعف داد تا بتوانم در مسابقات مختلف کشوری و بین‌الملی شرکت کنم و برای کشور ما افتخار کسب کنم.

مودانلو اضافه می‌کند؛ روز جمعه همزمان با ورود حسن یزدانی به جویبار به او گفتم دل مردم را شاد کردی دلت را شاد می‌کنم، تا درب منزلت در روستای لپورصحرا را دویده و باری دیگر پیروزی‌ات را به خانواده و آشنایان تبریک می‌گویم، به وعده‌ام هم عمل کردم.

به گزارش فارس این دونده شهرستان جویبار به پاس قدردانی از حسن یزدانی و کشتی‌گیران جویباری در مسابقات جهانی نروژ مسیر ۱۷ کیلومتری تا منزل حسن یزدانی در لفورصحرا پیاده‌روی کرده تا از زحماتش تشکر کند و بگوید آمدم تا دل کسی را شاد کنم که دل مردم را شاد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول