اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرمزگان/ حجت‌الاسلام عبادی‌زاده: رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود +عکس

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیروهای مسلح در هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان و دیگر فرماندهان نظامی برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرمزگان/ حجت‌الاسلام عبادی‌زاده: رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی نیروهای مسلح در مرکز هرمزگان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بیان داشت: اقدامات خوب و جهادی انجام شده توسط نیروی انتظامی به سایر حوزه ها و در بین مردم، روحیه و امید را تقویت می کند و من امروز با افتخار عرض می کنم تلاش‌های مجدانه و صادقانه نیروی انتظامی هرمزگان و پشتیبانی، حمایت و سیاستگذاری‌هایی که در شورای تأمین استان به خوبی انجام شده، سبب جایگاه ارزشمند امنیت در استان در میان دیگر استان‌های کشور شده است.

 

وی افزود: هفته هایی که به عنوان گرامیداشت دستگاه ها و نهادها مطرح است، فرصت مناسبی است که هم دستگاه مربوطه بتواند در کارکردها و عملکردهایش  بازنگری کند و از طرف دیگر فرصت مهمی است که بتواند دستاوردهایشان را به اطلاع و سمع مردم عزیز برسانند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه برای ما باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف با اقتدار، امنیت را به رخ تمام دنیا می‌کشاند، تصریح کرد: اینها همه محصول تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی است. 
پیوند مردم و نیروی انتظامی یک پیوند ناگسستنی است و مردم قدر این عزیزان را می دانند.

 

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: بی شک مأموریت های ناجا در حوزه بیانیه گام دوم در عرصه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از امنیت سرمایه گذاری، هوشمند کردن پلیس با استفاده از تحقیقات و پژوهش های نوین، سبک زندگی اسلامی و به ویژه در حوزه تأمین امنیت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و امنیت مرزهای ما و حوزه های مختلفی از قبیل اخلاق و معنویت به عنوان یک راهکار مهم برای تحقق بیانیه گام دوم  استفاده نموده از اهداف بلندی است که امروز به حمدالله نیروی انتظامی ما در این مسیر گام برداشته است. 

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حوزه آسیب به امنیت اجتماعی موضع گرفته است، تصریح کرد: در تأمین امنیت اقتصادی و پدیده قاچاق نیز نقش ناجا در کشور کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر است. 

 

حجت‌الاسلام "محمد عبادی‌زاده " با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با ورود به حوزه فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی توانسته با تلاش جهادی امنیت همه جانبه و متوازن را در سطح استان برقرار نماید، خاطرنشان کرد: جا دارد فرصت را غنیمت شمرده و از جایگاه ارزشمندی که نیروی انتظامی استان در سطح کشور بدست آورده به همه کارکنان حاضر در میدان صبحگاه بالاخص فرمانده محترم انتظامی استان که به حمد الله با حضور موثر و فرماندهی راهبردی خویش توانسته نیروی انتظامی را به آحاد مردم نزدیک کرده، تبریک بگویم زیرا پیوند مردم و نیروی انتظامی یک پیوند ناگسستنی است و مردم قدر این عزیزان را می دانند.

امنیت مهم‌ترین محصول مورد انتظار مردم است

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در حاشیه صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک این هفته به مجموعه انتظامی استان،  بیان داشت: قانون وظایف و چارچوب قانونی را برای نهادهای حکومتی، دولتی و نیروهای مسلح مشخص کرده است و اگر بخواهیم برای ارتقاء میزان توانمندی های انتظامی، امنیتی و کاهش جرائم راهبردهای مطلوب داشته باشیم می بایست از مشارکت همه دستگاه ها بهره مند شویم. 

 

 
وی افزود: امنیت مهم ترین کالا و محصولی است که ملت از دولت انتظار دارد و در بستر داشتن یک امنیت پایدار است که می شود به توسعه و عمران و آبادانی پرداخت و مردم با آرامش خاطر در صحنه سازندگی کشور به زندگی روزمره بپردازند. 

 

 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز جایگاه پلیس در نظر مردم جایگاهی تثبیت شده است؛ اظهار داشت: با عملکرد مطلوبی که از پلیس هرمزگان شاهد بودیم، یقینا انتظارات بیشتر خواهد شد و حق مطلب هم همین است که مردم از نظام اسلامی امنیتی با ضریب بالا را انتظار داشته باشند. 

رتبه 29 استان در حوزه جرائم نشانه تلاش شبانه روزی است
 
این مقام ارشد استانی تصریح کرد: ما امروز می بینیم که معدل امنیت استان به فضل پروردگار و پاس زحمات همه پرسنل خدوم در نیروی انتظامی استان، رتبه 29 کشور را از حیث کمترین جرائم دارا می باشد، یعنی بهترین شرایط،  بهترین وضعیت امنیت، نظم ، انضباط و آثار این امنیتی که امروز شما برقرار کردید هم در درون سرزمین و هم در درون آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان آثارش هویدا می باشد. 

 

فریدون همتی با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک توفیق است، بیان داشت: آمار و ارقام ارائه شده توسط فرمانده محترم انتظامی استان گویای این است که خیلی از جرائم نیز با همت و تلاش جهادی نیروی انتظامی کاهش یافته و امیدواریم این توفیقات ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان گستردگی حوزه های مأموریتی پلیس، افزود: امروز پلیس افتخار این را دارد که با تمام توان در تمامی مأموریت های محوله و تعیین شده که قانون برایش تعیین کرده نسبت به ارائه خدمات به شهروندان عزیز همت گمارد. 

به گزارش فارس، در بخشی از برنامه صبحگاه مشترک امروز از خانواده شهدای ناجا و جانبازان و ایثارگران با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول