اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اپلیکیشن یک بانک صهیونیستی هک شد

تنها چند هفته پس از انتشار گزارش‌های متعدد از حمله سایبری به چند شرکت صهیونیستی، منابع عبری‌زبان خبر دادند که هکرها به اپلیکیشن بانک صهیونیستی «پوعلیم» نفوذ کرده‌اند.

اپلیکیشن یک بانک صهیونیستی هک شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ منابع‌ عبری‌زبان،‌ امروز (شنبه)، گزارش دادند که اپلیکیشن بانک صهیونیستی «پوعلیم» هک شده است.

پایگاه خبری «فلسطین الان» به نقل از کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هکرها پس از نفوذ به اپلیکیشن مذکور ده‌ها هزار شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به سرقت برده‌اند.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی بسیاری از مشترکان بانک، امروز، خبر دادند که پس از بررسی حساب خود، متوجه شده‌اند که حسابشان خالی شده است.

بانک پوعلیم چند ماه پیش و پس از عادی‌سازی رسمی روابط امارات با رژیم صهیونیستی با بانک «الامارات دبی الوطنی» قرارداد همکاری امضاء کرده بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع خبری طی ماه‌های گذشته از چند حمله سایبری به شرکت‌های مهمی در اراضی اشغالی خبر داده بودند.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارانوت»، سی‌ام شهریور ماه، خبر داد که یکی از بزرگترین شرکت‌های ارتباطی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داده بود که هکرها با نفوذ به سامانه‌های شرکت ارتباطی «Voicenter» سیستم ارتباطات یکی از بزرگترین شرکت‌های صهیونیستی را فلج کرده‌اند.

شرکت ارتباطی Voicenter یکی از شرکت‌های پیشگام در فلسطین اشغالی است که به شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی خدمات ارائه می‌کند. از جمله شرکت‌هایی که از Voicenter خدمات دریافت می‌کنند، می‌توان به شرکت رایانه‌ای آمریکایی-صهیونیستی «چک پوینت» و شرکت ارتباطی «پارتنر» (سابقا با عنوان اورنج شناخته می‌شد)، شرکت «اکسفون» ارائه‌دهند خدمات تلفن همراه بین‌المللی و خدمات اینترنتی، «سیمیلار وب» ارائه‌دهند خدمات آنالیز وب، شرکت «جیت» ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل اشاره کرد.

 منابع صهیونیستی حدود دو هفته پیش این گزارش نیز خبر داده بودند که گروهی از هکرها پس از نفوذ به دانشگاه صهیونیستی «بارایلان»، اطلاعات مربوط به اساتید و دانشجویان این دانشگاه را که عده‌ای از آن‌ها مأموران اطلاعاتی و امنیتی بوده‌اند، به سرقت برده‌اند.

دو روز پیش از این حمله نیز منابع صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «Sangkancil» به نهادهای رژیم صهیونیستی و درز اطلاعات حدود هفت میلیون صهیونیست خبر داده بودند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول