اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در محرم و صفر از بند، رها شدند

مسئول ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو ماه محرم و صفر ۲۱ زندانی با بیش از ۱۵ میلیارد تومان بدهی از زندان‌ رها شدند.

۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در محرم و صفر از بند، رها شدند

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه طی دوماه گذشته ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: پنج نفر از این تعداد در هفته دفاع مقدس با ۶٨ میلیارد و ۴۵١ میلیون و ٩۶٩ هزار ریال بدهی آزاد شدند.

مسئول ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: ٣ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۵۰٢ هزار ریال از کل بدهی این پنج نفر از طریق اعسار، ۵٨ میلیارد و ٨۵۵ میلیون و ٨٨٧ هزار ریال از طریق گذشت شاکی، ٣ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طریق نقدینگی زندانی، ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از طریق وام و یک میلیارد و ٨۵٨ میلیون و ٩٧٨ هزار ریال از طریق کمک بلاعوض تأمین شد‌.

صیادی با بیان اینکه ۱۶ نفر از این افراد در ماه محرم و صفر آزاد شدند، اظهار کرد: کل بدهی این افراد به ٨۲ میلیارد و ٨۰۰میلیون و ۵۶٩ هزار ریال می‌رسد.

وی افزود: میزان ٣ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۵۰٢ هزار ریال این بدهی از طرق اعسار، ۶٢ میلیارد و ۱۱ میلیون و ٩٧١ هزار ریال از طریق گذشت شاکی، ١۰ میلیارد و ١۰۰ میلیون ریال از طریق نقدینگی، 8 میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال از طریق وام و ۹میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۹۹۶ هزار ریال نیز از طریق کمک‌های بلاعوض تأمین شد‌.

صیادی بیان کرد: دبیرخانه کانون خدمات رضوی در استان نیز در آستانه شهادت امام رضا(ع) طرحی در راستای آزادی بانوان زندانی را پیاده کرده که هنوز آماری از مبالغ جمع شده به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول