اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

در جلسه هم‌اندیشی امروز شورای ششمی‌ها با زاکانی چه گذشت؟

سخنگوی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جلسات امروز شورای ششمی‌ها با شهردار تهران ارائه داد.

در جلسه هم‌اندیشی امروز شورای ششمی‌ها با زاکانی چه گذشت؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جلسه هم‌اندیشی امروز شورای ششمی‌ها با شهردار تهران اظهار داشت: این جلسه امروز در تالار دکتر شیبانی شورای شهر برگزار شد و علاوه بر شهردار و شورای شهر شهرداران تازه منصوب شده نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه هم‌اندیشی تبادل افکار انجام گرفت و آشنایی بیشتر با شهرداران مناطق انجام شد.همچنین نکاتی در مورد روند اقدامات در شهرداری و موضوعات ریزتر مطرح بود که شهردار تهران به آن پاسخ داد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: موضوعاتی مانند صدور پروانه ساخت، کوتاه کردن زمان صدور پروانه ساخت و ساز اطراف مهرآباد و مشکلات مرتبه‌سازی در این محدوده از جمله مباحث جلسه هم‌اندیشی امروز بود همچنین شهرداران مناطق سوابق خود را به اعضای شورای شهر اعلام کردند و خوشبختانه همه این افراد از نیروهای باسابقه و جوان هستند.

نادعلی گفت:‌شهردار تهران نیز برنامه تشکیل کمیته‌ای جهت پیشگیری و رفع موانعی که جلوی حرکت تحولی شهر را می‌گیرد ارائه داد همچنین قرار شد کمیته تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف و کمیته‌ای در مورد پروژه‌های بلاتکلیف رها شده تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد مشکلات حقوق کارکنان برج میلاد در هم‌اندیشی امروز مطرح شد که شاید اشکالات پیش آمده مربوط به مدیریت برج میلاد باشد که شهردار تهران بیان داشت که باید برنامه‌ریزی کنیم که حقوق همه کارکنان از مبدأ به صورت متمرکز برای همه پرداخت شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: همچنین اقدام برای تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز و مدیریت شهری یکی دیگر مباحث مورد گفت‌وگو میان اعضای شورای شهر و شهردار تهران بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول