اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یورش نظامیان صهیونیست به منزل خطیب مسجدالأقصی

در پی هشدار خطیب مسجدالأقصی درباره اجرای نیایش یهودیان در این مسجد مقدس، نظامیان صهیونیست به منزل وی یورش بردند.

یورش نظامیان صهیونیست به منزل خطیب مسجدالأقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عناصر سرویس اطلاعات و نیروهای گارد مرزی رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به منزل شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالأقصی و رئیس هیأت عالی اسلامی فلسطین در حی الصوانه یورش بردند.

طبق گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، نیروهای اشغالگر پس از یورش به منزل شیخ عکرمه صبری، ابلاغیه‌ای به وی برای مراجعه به بخش اطلاعات بازداشتگاه المسکوبیه در قدس اشغالی، ارائه کردند.

شیخ صبری گفت که یورش نیروهای اشغالگر به منزل او اقدامی تحریک‌آمیز و عمدی با هدف دخالت در امور مسجدالأقصی بوده است.

خطیب مسجدالأقصی روز شنبه (دیروز) درباره خطرات صدور مجوز برای برگزاری نیایش بی‌صدای یهودیان در این مسجد مقدس هشدار داده بود.

وی همه ملت‌های عربی و اسلامی را برای اعمال فشار بر حاکمان این کشور جهت اعمال بر رژیم صهیونیستی و حمایت از معراجگاه پیامبر اکرم (ص) فراخواند.

دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی سه‌شنبه گذشته در حکمی بی‌سابقه حق برگزاری نیایش یهودیان در صحن‌های مسجد الاقصی را به رسمیت شناخته بود.

بر اساس حکم این دادگاه، حضور تعداد محدودی از نیایشگران یهودی در صحن مسجد الاقصی مشروط به اینکه نیایش آن‌ها در سکوت برگزار شود، جرم محسوب نمی‌شود. دادگاه پس از صدور این حکم تحت فشار گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین مجبور به عقب‌نشینی از این تصمیم شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول