اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: در فرنگی اول دنیا اما در آزاد سوم هستیم/دغدغه من بازگشت کشتی به دهه درخشان ۷۰ بود

رئیس فدراسیون کشتی گفت: من از ۲ سال پیش این دغدغه را داشتم تا کشتی دوباره به دهه درخشان ۷۰ برگردد و با لطف خدا و محبت مردم این اتفاق رخ داد.

دبیر: در فرنگی اول دنیا اما در آزاد سوم هستیم/دغدغه من بازگشت کشتی به دهه درخشان ۷۰ بود

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در خصوص عملکرد تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی نروژ گفت: من هم به همه ایرانیان عزیز در سراسر دنیا این نتایج را تبریک می‌گویم. همه این نتایج لطف خدا بود.

وی درباره اینکه با نتایج به دست آمده مردم دوباره با کشتی آشتی کردند ادامه داد: من از ۲ سال پیش این دغدغه را داشتم تا کشتی دوباره به دهه ۷۰ برگردد و با لطف خدا و محبت مردم این اتفاق رخ داد. مردم عزیز ایران در این ۱۰ روز به جامعه کشتی لطف داشتند. امیدوارم روند رو به رشد کشتی ادامه پیدا کند. بچه‌ها در شرایط کرونا واقعا سختی کشیدند. جا دارد از سرمربیان و کادرفنی آزاد و فرنگی تشکر کنم. همچنین از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند.

دبیر افزود: ما تازه اول راه هستیم و تازه کار شروع شده است. باید قبول کرد در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم اما اینجا مشخص شد در فرنگی ما اول دنیا هستیم. ما در کشتی فرنگی روی یک اتفاق اول نشدیم، در کشتی آزاد هم یکی از بچه‌ها اگر پنجم می‌شد ما قهرمان بودیم. البته نتایج به دست آمده حاصل زحمت کادرفنی هر دو تیم و بچه‌ها بود. من در کشتی فرنگی خیلی کارشناس نیستم اما به نظرم ما در فرنگی اول دنیا هستیم. البته هدف ما از همان اول هم المپیک ۲۰۲۴ است. بعد از بازگشت به ایران لیگ کشتی را آغاز می‌کنیم و از دی ماه هم انتخابی تیم ملی آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مربیگری در کشتی مثل دوی امدادی است. جا دارد از مربیان قبلی تیم ملی تشکر می‌کنم. از آقای غلامرضا محمدی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشید اما از زمانی که پژمان درستکار آمد روش‌های خودش را داشت. بنا هم که ثابت شده است. با این همه با این مدال‌ها نباید خودمان را گول بزنیم.دید من المپیک محور است. از مسئولان ورزشی، استانی و وزارت بهداشت درخواست می‌کنم اگر ۶۵ درصد مردم واکسن زده‌اند اجازه فعالیت باشگاه‌ها را بدهند. امیدوارم مسئولان به باشگاه‌ها توجه کنند چرا که خیلی از باشگاه‌ها در این شرایط بسته هستند. باشگاه‌ها باید باز شوند تا جذب کشتی‌گیر داشته باشیم. به وضعیت باشگاه‌ها باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول