اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سفارش سردار همدانی در آغاز عملیات کربلای 2 +صوت منتشرنشده

سردار شهید حسین همدانی در آغاز عملیات کربلای 2 گفت: اولین مسأله برای ما رضایت خداست؛ در تمام لحظه‌ها، از لحظه‌ای که حرکت می‌کنیم تا لحظه‌ای که با دشمن درگیر می‌شویم و تا لحظه‌ای که پیروزی ظاهری نصیب شما می‌شود.

سفارش سردار همدانی در آغاز عملیات کربلای 2 +صوت منتشرنشده

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار شهید حسین همدانی از بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه، نابغه‌ جنگ‌های ناهمتراز در غرب آسیا شناخته می‌شود. این سردار شهید در کنار حاج احمد متوسلیان، شهید محمدابراهیم همت و شهید محمود شهبازی از بنیانگذاران تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بوده است.

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشر نشده سردار شهید حسین همدانی است که خبرگزاری فارس به مناسبت اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب کتاب جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌ بیت (ع) با عنوان «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» این صوت تاریخی را برای نخستین بار منتشر می‌کند:

 

 

سفارش سردار حسین همدانی چه بود؟

سردار شهید همدانی در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ در بحبوحه عملیات کربلای ۲ در ارتفاع کرو سفارش و توصیه‌ای را خطاب به همرزمانش در اردوگاه تیپ ۱۰۵ قدس بیان کرد:  

اولین مسأله برای ما رضایت خداست، در تمام لحظه‌ها، از لحظه‌ای که حرکت می‌کنیم تا لحظه‌ای که با دشمن درگیر می‌شویم و تا لحظه‌ای که پیروزی ظاهری نصیب شما می‌شود. شما در تمام لحظات و حتی آن لحظاتی که انگشت شما روی ماشه می‌رود و می‌چکانید و دشمن را نشانه می‌‌گیرید، باید به نام خدا قربة الی الله باشد و اگر چنین بود، پیروزید. حالا که پیروزی ظاهری به دست بیاید که می‌آید، رضایت او برای ما بس است. پس ما در تمام لحظات باید این را متوجه باشیم و اگر این چنین بودیم مسلماً‌ خدا وعده داده پیروزی ظاهری و فتح ظاهری را. در تمام لحظات سفارش می‌کنم برادرها که به یاد خدا باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول