اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جمع‌آوری دو هزار و ۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از جمع‌آوری ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد.

جمع‌آوری دو هزار و ۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در البرز، گفت: هدف از اجرای این طرح تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان است؛ علاوه بر اقداماتی که در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه انجام شده است امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما در نتیجه آن ناترازی بین تولید و مصرف، متاسفانه خاموشی های پراکنده در سطح استان البرز بوجود آمد.

وی یادآور شد: امسال با کاهش بارندگی‌ها، تامین برق از طرف نیروگاه‌های برق آبی به شدت کاهش یافت و باعث شد صنعت برق با محدودیت توزیع مواجه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: از ۱۵۵ مرکز تعداد ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز با میزان مصرفی ۶ میلیون کیلووات ساعت برق و بهای انرژی ۶۷۰ میلیارد ریال کشف شد که میزان خسارت وارده به شبکه را میتوان ۸۴۱ میلیون ریال عنوان کرد.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: تامین برق مراکز مهم و حساس همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت بوده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول