اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خطر انحلال بیخ گوش تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی

سرمربی تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی گفت: خطر انحلال به دلیل شرایط مالی، تنها تیم ساحلی حاضر استان در مسابقات لیگ را تهدید می‌کند.

خطر انحلال بیخ گوش تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی

حمیدرضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی تنها تیم ساحلی استان است که در مسابقات کشوری و لیگ دسته دو حضور دارد.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال  پارس دکل گستر اراک چهار سال است که در لیگ دسته دو حضور دارد و امسال نیز در حال آماده سازی خود برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته دو و صعود به لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی با بیان اینکه بعد از چهار سال فعالیت تیم، زمین ساحلی در ورزشگاه پنج مرداد اراک تامین و راه‌اندازی شده است، بیان داشت: این زمین، به عنوان نخستین زمین ساحلی اراک هفته گذشته با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در پارک دانشجو مقابل مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک افتتاح و در اختیار تیم قرار گرفت.

امیدی با اشاره به اسپانسری بخش خصوصی از این تیم طی چند سال اخیر گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و رکودی که صنایع استان و اراک با آن مواجه هستند، این بیم وجود دارد که اسپانسر تیم حمایت خود را قطع کند که در این صورت تیم از هم خواهد پاشید.

وی اظهار کرد: هم اکنون تنها یک شرکت بخش خصوصی حمایت مالی تیم را بر عهده گرفته و نیاز است شرکت‌های دیگر نیز در بحث اسپانسری ورود کنند تا مشکلات مالی موجب پاشیده شدن تنها تیم ساحلی حاضر استان در مسابقات لیگ نشود.

 

سرمربی تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی افزود: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی مسابقات لیگ برگزار نشد، اما امسال شاهد برگزاری مسابقات خواهیم بود که امیدواریم با چندین اسپانسر و حامی مالی در مسابقات شرکت کنیم و دغدغه مالی و اسپانسر مانع تمرکز بر بازی‌ها نشود.

 

امیدی بیان کرد: تیم بانوان فوتبال ساحلی اراک در سال 98 در مسابقات لیگ برتر به عنوان چهارمی کشور دست یافت، همچنین 5 نفر از بازیکنان تیم بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر حضور یافتند که اگر حمایت مالی از سوی مسوولان و شرکت‌ها صورت نگیرد، خطر انحلال به صورت جدی تیم را تهدید می‌کند.

به گفته وی در حال حاضر 11 بازیکن از 14 بازیکن تیم بومی است و هزینه اعزام هر مسابقه 80 میلیون تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول