اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خلعتبری:رقابت قهرمانی فقط بین سپاهان و پرسپولیس نیست

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فقط پرسپولیس برای فصل آینده رقیب ما نیست.

خلعتبری:رقابت قهرمانی فقط بین سپاهان و پرسپولیس نیست

محمدرضا خلعتبری در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط  سپاهان در دوران آماده سازی پیش فصل، اظهار داشت: شرایط خداراشکر خیلی خوب است. حدود یک ماه است که تمرینات را شروع کرده‌ایم. اردویی در تهران داشتیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم. به اصفهان برگشتم و دوباره اردویی را در تهران برپا کردیم. مقابل پرسپولیس یک بازی دوستانه را پشت سرگذاشتیم و یک بازی دیگر هم با نساجی داریم تا برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر آماده شویم.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه  با توجه به بازی‌های دوستانه پیش فصل شکل تیمی را چطور می‌بیند، گفت: بازیکنان جدیدی که اضافه شده‌اند احتیاج به زمان دارند تا به هماهنگی و آمادگی لازم برسند اما در کل شرایط خیلی خوب است. نفرات با کیفیتی به تیم اضافه شده‌اند. امیدوارم فصل موفقی داشته باشیم و بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم امسال حداقل یک قهرمانی به هوادارانمان هدیه بدهیم.

خلعتبری در خصوص اینکه آیا با جذب نفرات جدید تیم سپاهان نسبت به فصل گذشته به خوبی ترمیم و آماده حضوری پرقدرت در فصل پیش رو شده، عنوان کرد: صددرصد. با توجه به نیازهای سرمربی این بازیکنان به تیم اضافه شدند و مطمئنا همه آن‌ها در ادامه راه به تیم کمک می‌کنند.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس که با نتیجه 3 بر یک به سود حریف به پایان رسید، گفت: در بازی‌های دوستانه این نتایج طبیعی است. تیم پرسپولیس هم بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما برای انجام یک بازی خوب وارد زمین شدیم. هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند. با این حال می‌توانستیم حداقل یک گل دیگر هم بزنیم. شاید پرسپولیس هم می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. ولی در مجموع بازی مفیدی بود. نقاط ضعف و قوت خودمان را بهتر شناختیم تا در مسابقات لیگ به مشکل نخوریم. صددرصد روی نقاط ضعفمان بیشتر کار می‌کنیم که به امیدخدا در کوران بازی‌ها شرایط بهتری داشته باشیم.

بازیکن با تجربه سپاهان در مورد اینکه آیا امسال هم فقط پرسپولیس رقیب قهرمانی این تیم است، عنوان کرد: نه، تیم‌های دیگر هم هستند. به عنوان مثال فولاد شاکله فصل گذشته خودش را حفظ کرد و تعدادی بازیکن جدید هم به این تیم اضافه شد یا استقلال بازیکنان خیلی خوبی را در کنار بازیکنان فصل گذشته‌اش جذب می‌کند. کار خیلی سختی داریم. اینطور نیست که بگوییم رقابت فقط بین سپاهان و پرسپولیس است. همه تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند. ان‌شاالله هر تیمی شایسته تر بود به قهرمانی برسد. ما هم تلاش می‌کنیم که آخر فصل با کسب قهرمانی هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول