اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی لازمه توسعه خدمات شرکت ملی پست است

معاون وزیر ارتباطات با بیان این‌که در حال حاضر زیرساخت‌های ارتباطات در شرکت ملی پست نسبت به زمان مشابه خود در سال قبل بالغ بر ۵۰ درصد ارتقا یافته است، افزود: هوشمندسازی خدمات پست از دیگر الزامات اجرایی در این حوزه است.

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی لازمه توسعه خدمات شرکت ملی پست است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، رمضانعلی سبحانی‌فر در مراسم افتتاح مرکز نوآوری پست استان با اشاره به اهمیت توسعه و بروزرسانی خدمات شرکت ملی پست جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از جمله اولویت‌های جدی وزارت ارتباطات است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر زیرساخت‌های ارتباطات در شرکت ملی پست نسبت به زمان مشابه خود در سال قبل بالغ بر ۵۰ درصد ارتقا یافته است، افزود: هوشمندسازی خدمات پست از دیگر الزامات اجرایی در این حوزه است.

معاون وزیر ارتباطات پایه هوشندسازی را پایه مراکز مکانیزه دانست و گفت: تا پایان مهرماه بزرگترین مرکز مکانیزه پست خاورمیانه در ایران راه‌اندازی می‌شود.

سبحانی‌فر تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان از جمله رویکردهای جدی شرکت ملی پست ایران است که باید با تقویت زیرساخت‌ها محقق شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان این‌که شفافیت یکی از مهمترین شعارهای ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: بستر این مهم به خوبی در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران محیاست.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به این‌که پست باید محصول محور باشد، تأکید کرد: مدیران کل استانی باید خود را با رویکرد جدید شرکت ملی پست همراه کنند.

سبحانی فر حمایت از استارت آپها و شتاب دهندها از دیگر رویکردهای جدی شرکت ملی پست در هوشمند سازی است، گفت: لجستیک پیشرفته و فناورانه از دیگر رویکردها جدید شرکت ملی پست در کشور است.

وی توجه به بحث رهسپاری را یکی دیگر از اولویت‌های اجرایی شرکت ملی پست است، تأکید کرد: شتاب دهندها باید شرکت پست را در حمل و نقل مرسولات همراهی کنند تا بتوانیم به اهداف عالیه خود در راستای الکترونیکی شدن خدمات برسیم.

انتهای پیام/الف/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول