اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۴ فوتی و شناسایی ۲۶۶ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس در استان مرکزی۲۶۶مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شد.

۴ فوتی و شناسایی ۲۶۶ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۲۶۶مورد جدید ابتلا در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۹۸۹۲۵ نفر رسیده است.

 از تعداد ۲۶۶مورد جدید در استان ۴۸نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

 ۲۱۸ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

 متاسفانه در ۲۴ساعت گذشته ۴مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به  ۲۸۰۵نفر رسیده است.

کرونا ۳۰ درصد تالارهای پذیرایی اراک را به تعطیلی کشاند.

به گفته ملکی نژاد رئیس اتحادیه چلوکبابی، غذاخوری، رستوران و تالار پذیرایی اراک میزان فروش رستوران‌ها نسبت به مهر ۹۸ تقریبا کاهش ۸۰ درصدی داشته است.

وی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این مدت ۳۰ درصد از تالارها به طور کامل واحد خود را تعطیل و جواز خود را باطل کرده‌اند و باقی هم که به طور کامل در شرایط ورشکستگی قرار دارند.
 

تامین ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس 

امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، مدیرعامل ایران خودرو و معاون صنایع وزارت صمت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس ساخت ایران خودرو دیزل تحویل دانشگاه علوم پزشکی اراک و سازمان اورژانس کشور شد.

این اتوبوس آمبولانس‌ها بر اساس امضاء قرارداد تولید و عرضه ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس میان ایران‌خودرو دیزل و دانشگاه علوم پزشکی اراک و تفاهم نامه تامین و نوسازی آمبولانس‌های ون با تکیه بر منابع داخلی نیز به امضای ایران خودرو و سازمان اورژانس کشور در بهمن 1399 رسد و بعد از تولید، برای تجهیز بهره برداری تحویل اورژانس کشور شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول