اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کیفیت هوای مشهد در 5 منطقه ناسالم است

پنج منطقه مفتح، خیام شمالی، چمن، الهیه و کریمی با بیشترین سطح آلاینده‌های جوی، در شرایط نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و سایر مناطق در شرایط زرد و قابل قبول گزارش شده‌اند.

کیفیت هوای مشهد در 5 منطقه ناسالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۸۸ در شرایط زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد و شاخص فعلی بر روی عدد ۱۰۸ گویای وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید پنج منطقه مفتح، خیام شمالی، چمن، الهیه و کریمی با بیشترین سطح آلاینده‌های جوی، در شرایط نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و سایر مناطق در شرایط زرد و قابل قبول گزارش شده‌اند.

مقایسه غلظت آلاینده‌ها طی ۲۴ ساعت اخیر نشان می‌دهد بر غلظت تمامی آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده که در این بین سطح آلاینده‌ «دی اکسید گوگرد» سهم بیشتری در آلودگی هوای امروز مشهد دارد.

عوارض بهداشتی شرایط زرد، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین توصیه شده افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

دمای فعلی کلانشهر مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات ظهر امروز با ۱۳ درجه افزایش به ۲۳ درجه خواهید رسید؛ برای امروز مشهد، آسمانی صاف و آفتابی که در ساعات بعداز ظهر با کمی ابر همراه می‌شود پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول