اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت جودوکاران قم در مسابقات نوجوانان ایران

رئیس هیات جودو استان قم از آغاز رقابت پسران جودوکار قم با حریفان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران خبر داد.

رقابت جودوکاران قم در مسابقات نوجوانان ایران

محمدحسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان تا ۲۴ مهر ماه به میزبانی سال تختی تهران برگزار می‌شود و تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های جودو قم در این دوره به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها در هر دو بخش دختران و پسران و با حضور جودوکاران تمامی استان‌ها برگزار و به نفرات برتر پاداش نقدی اهدا خواهد شد، در مجموع یک میلیارد و ۲۶۰ هزار ریال پاداش نقدی مقابل سکو به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این دوره از مسابقات تعلق می‌گیرد.

رئیس هیات جودو استان قم افزود: با تصمیم مسؤولان فدراسیون جودو این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به نام شهید پهلوان علی لندی جوان شجاع ایذه‌ای برگزار می‌شود و تیم قم با ترکیب ابوالفضل محبی، مهدی عالمی، یاسر رضا قلی‌گل، ابوالفضل قاسمی، محمدجواد محبی، محمد جعفریان و محمدجواد حسین‌خانی با حریفان روبه‌رو می‌شود.

وی عنوان کرد: کادر فنی به همراه اعضای تیم جودو نوجوانان و جوانان قم پیش از اعز ام به مسابقات کشوری به هدف زیارت و مدد گرفتن از حضرت فاطمه معصومه (س) به بارگاه این بانو مکرمه مشرف شدند تا با روحیه‌ای مضاعف راهی رقابت‌ها شده و با دست پر به قم بازگردند.

سالاری در ادامه به دیدار اخیر با رئیس فدراسیون جودو اشاره و بیان کرد: در این جلسه مجید متقی مشاور رئیس فدراسیون جودو در امور کاتا و نایب‌رئیس هیات قم، محمدرضا صحرایی رئیس شورای فنی جودو قم و اعضای هیات رئیسه هیات به اتفاق محمدعلی عزیزی رئیس کمیته امور استان‌ها نیز حضور داشتند.

رئیس هیات جودو استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه پیرامون مباحث روز ورزش جودو و همچنین در خصوص عملکرد 6 ماهه هیات جودو قم گفت‌وگو شد و در پایان با توجه به عملکرد نیمه نخست سال، مبلغی به عنوان کمک مالی از سوی فدراسیون جودو به هیات قم اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول