اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آشنایی با مشکلات مردم در سفرهای استانی دولت را در اتخاذ تصمیمات درست کمک می‌کند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی با مشکلات آنها در سفرهای استانی هیأت دولت، دستگاه‌های اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و برنامه‌ریزی‌های درست برای رفع مشکلات کشور کمک می‌کند.

آشنایی با مشکلات مردم در سفرهای استانی  دولت را در اتخاذ تصمیمات درست کمک می‌کند

محمدرضا صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: انجام سفرهای استانی توسط دولت و ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی با مشکلات اقشار مختلف جامعه باعث می‌شود تا دولت بتواند تصمیمات درستی را برای حل مشکلات مردم بگیرد و در برنامه‌ریزی‌های خود برای رفع مشکلات، دقیق عمل کند.

وی افزود: این سفرهای استانی تشریفاتی نیست و ما می‌بینیم که رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت ارتباط مستقیم با اقشار مختلف جامعه دارند و از نزدیک حرف‌های آنها را می‌شنوند. 

 رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: یکی از نقاط برجسته سفرهای استانی این است که این سفرها در روزهای تعطیل انجام می‌شود و همین مسئله خود نشان‌دهنده روحیه جهادی اعضای هیأت دولت برای انجام امور است.

جوکار خاطرنشان کرد: انجام سفرهای استانی در روز تعطیل باعث می‌شود تا دستگاه‌های اداری استان‌ها و شهرستان‌ها در روز کاری به انجام وظایف خود بپردازند و اینگونه نباشد که به خاطر انجام سفر استانی، دستگاه‌های اداری از وظایف اصلی خود باز بمانند.

وی در پایان گفت: انجام سفرهای استانی از همان روزهای ابتدای کار دولت می‌تواند نویدبخش خبرهای خوب و اتفاقات مثبت در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو باشد و امیدواریم که در سایه این تلاش‌های جهادی دولت شاهد حل هر چه بیشتر مشکلات مردم در روزها، هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول