اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از ۱۲ هزار خودرو از سمنان بازگردانده شدند/ محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: ۱۲ هزار و ۱۳۶ خودرو به علت محدودیت‌های کرونایی به مبدأ عودت داده شدند.

بیش از ۱۲ هزار خودرو از سمنان بازگردانده شدند/ محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن اسلامی‌راد، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: از روزهای اول درگیری با بیماری کرونا، این کمیته فعال شد و همچنان به انجام مأموریت‌های خود مشغول است.

او گفت: اقدامات در حوزه‌های مختلف پیگیری شد و به انجام رسید و همچنان نیز متناسب با زمان ادامه دارد.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان اضافه کرد: کمیته عملیات روانی نیز برای خنثی‌سازی شایعات و اخبار ناصحیح و ایجاد آرامش در جامعه فعالیت‌های خوبی ارائه داد.

اسلامی‌راد بیان کرد: دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در استان سمنان مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی در بحث مقابله با کرونا هستند.

او گفت: تا امروز سه هزار و ۱۵۱ نفر از عوامل راهور و سه هزار و ۱۳۵ نفر از عوامل انتظامی در ایستگاه‌های ایست و بازرسی کرونا مورداستفاده قرار گرفتند.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بیان کرد: در طول مدت همه‌گیری ویروس کرونا تا امروز در بحث اجرای محدودیت‌ها، ۳۲ هزار و ۶۰۴ خودرو تذکر لسانی دریافت کردند و ۱۲ هزار و ۱۳۶ خودرو نیز به مبدأ عودت داده شدند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول