اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم اتصال شهرهای جنوبی فارس به راه آهن

نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز پیش از سفر رئیس جمهور به استان فارس، در گفتگویی با وزیر راه و شهرسازی بر لزوم توجه به پروژه های راه و شهرسازی و مسکن در حوزه انتخابیه خود تأکید کرد.

لزوم اتصال شهرهای جنوبی فارس به راه آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۹ مهر و پیش از سفر رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا به استان فارس، به دیدار مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رفت و مهمترین مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه را مطرح و پیگیری کرد.

حسین‌زاده در این دیدار بر لزوم اتصال شهرهای جنوب فارس به راه آهن سراسری تاکید کرد و گفت: مردم محروم منطقه امیدوارند که با اتصال جنوب فارس به راه آهن سراسری بتوانند ارزان و ایمن به مشهد مقدس سفر کنند، ضمن اینکه این اتفاق مسیر استان‌های شرقی کشور همچون کرمان به مناطق نفت‌خیز را کوتاه‌تر خواهد کرد.

وی همچنین با تاکید بر راه‌اندازی اداره کل راهداری و تکمیل هرچه سریعتر جاده جهرم - لار - بندرعباس که به جاده مرگ معروف شده است، بیان کرد: عمر شروع به کار بسیاری از پروژه‌های عمرانی در حوزه انتخابیه بیش از ده تا پانزده سال است اما این پروژه ها هنوز به پایان نرسیده است که نمونه آن جاده چک‌چک و تونل بالنگستان (شهدای خلیج فارس) در شهرستان گراش است.

نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز در دیدار با وزیر راه اظهار داشت : برخی از راه‌های منطقه به خصوص در شهرستان‌های خنج و اوز با همت والای خیرین عزیز در حال ساخت و تکمیل است که لازم است دولت محترم مساعدت ویژه‌ای داشته باشد تا این راه‌ها هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد و خیرین نسبت به تداوم و تکرار این کارها دلگرم شوند.

همچنین در این جلسه در خصوص قانون جهش تولید مسکن و ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیز بحث و تبادل‌نظر شد که حسین‌زاده به نیازمندی مردم جنوب فارس اشاره و بر لزوم ساخت واحدهای مسکونی بیشتر در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی نیز ابراز امیدواری کرد که با شناسایی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌ها و بودجه‌های جدید بتوان عملیات ساخت راه‌های منطقه را سرعت بخشید تا شاهد توسعه کمی و کیفی مسیرهای مواصلاتی جنوب فارس باشیم.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول