اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیکان تیم امید را تهدید کرد/ شرط باشگاه تهرانی برای سازمان لیگ

باشگاه پیکان تهران در نامه‌ای اعتراضی به سازمان لیگ خواهان تعویق دیدارهایش در لیگ برتر شد.

پیکان تیم امید را تهدید کرد/ شرط باشگاه تهرانی برای سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان، یکی از تیم‌هایی که بیشترین تعداد بازیکن را در اردوی تیم فوتبال امید ایران دارد، پیکان تهران است. خودروسازان که این روزها سامان فلاح، علیرضا کوشکی و مهدی محبی را به اردوی تیم امید فرستادند با توجه به همزمانی دیدارهای این تیم در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و بازی های خود در دو هفته لیگ برتر اعتراض شان را به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا تیم امید در تاریخ های سوم و نهم آبان ماه دو مسابقه دارد و این در شرایطی است که پیکان در روز سوم آبان ماه باید مقابل هوادار تهران در هفته دوم لیگ برتر قرار بگیرد و احتمالا دیدار سوم این تیم مقابل ذوب آهن هم در روز ۱۰ آبان برگزار می‌شود.

از آنجایی که ۳ بازیکن مذکور پیکان در تیم امید جزو نفرات اصلی خودروسازان هستند، مدیران این باشگاه امروز طی نامه ای به برنامه بازی های خود در لیگ اعتراض کردند.
در نامه‌ای که پیکان به ریاست سازمان لیگ فوتبال نوشته، این باشگاه خواهان تعویق دو مسابقه خود در هفته های دوم و سوم لیگ برتر شده است. پیکانی ها در این نامه ذکر کرده اند که اگر تغییری در برنامه بازی ها صورت نگیرد، حاضر با همکاری با تیم امید و در اختیار قرار دادن نفرات خود نیستند.

در واقع خواسته مسئولان و کادر فنی پیکان است که به دلیل حضور 3 بازیکن اصلی و تاثیرگذار این تیم در جمع شاگردان مهدوی کیا مسابقات پیکانی ها در لیگ به تعویق بیافتد تا این باشگاه از این ناحیه متضرر نشود.

پیکان اولین باشگاهی نیست که نسبت به حضور نفراتش در تیم امید در کوران مسابقات معترض شده و احتمالا طی روزهای آینده این موضوع به یک بحران جدی در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول