اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استفاده از مصالح غیراستاندارد در ساخت ‌و سازهای سی‌سخت مشاهده نشده است

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت:موردی مبنی بر استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد در ساخت و سازهای سی‌سخت مشاهده نشده است.

استفاده از مصالح غیراستاندارد در ساخت ‌و سازهای سی‌سخت مشاهده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه صدور گواهی ایمنی آسانسورهای ساختمانی منوط به تایید از اداره‌کل استاندارد است، گفت: مشکلی که با شهرداری دوگنبدان در زمینه عدم استعلام پایان کار از اداره استاندارد طی سنوات گذشته داشتیم همچنان پابرجاست، حتی به دادستانی گچساران اعلام کردیم اگر اتفاقی رخ دهد مسئولیت آن با شهرداری است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها بیمارستان نرگسی گچساران درخواست استعلام پایان کار ارائه کرده، افزود: خوشبختانه شهرداری یاسوج در این خصوص همکاری خوبی با استاندارد دارد.

وی عنوان کرد: در یکسال گذشته ۶۶ گواهی ایمنی آسانسور برای ساختمان‌‌های استان صادر شده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت شهربازی‌ها اشاره و عنوان کرد: فعالیت شهربازی‌ ها با شروع بیماری کرونا تعطیل شده است.۸۶ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی کودکان انجام گرفت که اکثریت غیراستاندارد  هستند، اکثریت شهربازی‌هایی که در پارک‌های محله‌ای ایجاد شده هم غیراستاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت مصالح ساختمانی گفت: ۷۵ درصد مصالح ساختمانی پرونده استاندارد دارند، ضمن اینکه کمترین میزان رعایت استاندارد در مصالح ساختماتی، لوازم یدکی خودرو و ...است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد در ساخت و سازهای شهر سی‌سخت گفت: تاکنون موردی مبنی بر غیراستاندارد بودن مصالح ساختمانی در سی‌سخت مشاهده نشده و اگر چنین موردی وجود دارد مردم اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول