اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پلیس کرمان واحد واکسیناسیون سیار کرونا را عازم مناطق محروم کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان از افتتاح و آغاز به کار اولین واحد واکسیناسیون سیار در مناطق محروم جنوب و شرق استان همزمان با ایام هفته ناجا خبر داد.

پلیس کرمان واحد واکسیناسیون سیار  کرونا را عازم مناطق محروم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز اظهار داشت: مرکز واکسیناسیون خودرویی به همت همکاران معاونت بهداشت و درمان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد که این واحد در پارک مادر شهر کرمان از زمان راه‌اندازی تاکنون مشغول واکسیناسیون شهروندان است و با استقبال خوبی هم روبه‌رو بوده است.

وی عنوان کرد: در همین رابطه همزمان با هفته ناجا، 8 تیم از همکاران معاونت بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی در قالب تیم‌های واکسیناسیون سیار به مناطق دورافتاده و محروم جنوب و شرق استان اعزام شدند که طی دو روز تزریق بیش از 412 دُز واکسن کرونا را برای خدمت به مردم نقاط دورافتاده و بعضا صعب‌العبور به انجام رساندند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تداوم این طرح تا پایان هفته ناجا و استمرار آن بنا به ضرورت‌های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در مراحلی از روند انجام واکسیناسیون توسط تیم های اعزامی دانشگاه علوم پزشکی نیز تیم های انتظامی با همراهی کارکنان معاونت بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی، آنها را برای عبور از مناطق صعب‌العبور همراهی کردند و تا هر زمان که نیاز باشد در کنار مدافعان سلامت خواهند بود تا خدمت رسانی به مردم محروم و نقاط دورافتاده به شکل مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول