اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سخنان قابل‌‌تأمل عضو شورای شهر سمنان/ نظری: با لودر و بولدوزر به جان ابنیه تاریخی افتادند!

عضو شورای اسلامی شهر سمنان می‌گوید: افرادی با لودر و بولدوزر به جان ابنیه تاریخی افتادند و چهره شهر و اصالت بافت تاریخی آن را مخدوش کردند.

سخنان قابل‌‌تأمل عضو شورای شهر سمنان/ نظری: با لودر و بولدوزر به جان ابنیه تاریخی افتادند!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید نظری، عضو شورای اسلامی شهر سمنان در مطلبی در فضای مجازی با اشاره به انتقاداتی که این روزها به بی‌عملی شورای شهر و شهرداری سمنان در دوره‌های گذشته، نسبت به عدم واگذاری ساختمان تاریخی شورای شهر به مردم شده، نوشته است: در مصاحبه‌ای توضیحات مبسوطی در خصوص دلایل عدم تحقق خواسته اینجانب در شورای پنجم که اظهار کرده بودم ساختمان شورا باید جهت بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گیرد، داده بودم.

او خطاب به برخی اهالی رسانه با لحنی طعنه‌آمیز می‌نویسد: ظاهراً فقط تمایل دارید وقت ما را بگیرید و مصاحبه ها را آرشیو کنید و برای اطلاع رسانی در زمان مورد نظر، استفاده ابزاری کنید که این مهم دور از شأن و رسالت رسانه است. لطفاً برای حسن نیت خودتان در مقام رسالت رسانه‌ای خود، آنچه در مصاحبه ضبط کردید را منتشر بفرمایید.

سخنان این عضو شورای اسلامی شهر سمنان اما اینجا مهم‌تر است که می‌گوید: عدم عشق به میراث فرهنگی را باید افرادی پاسخگو باشند که با لودر و بولدوزر به جان ابنیه تاریخی افتادند و چهره شهر و اصالت بافت تاریخی آن را مخدوش کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول