اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

قدردانی و سپاس فرمانده ناجا از پیام مقام معظم رهبری/ لبیک نیروی انتظامی به فرمان رهبر انقلاب

فرمانده ناجا گفت: امروز امنیت مثال زدنی کشور را به برکت خون شهدا، تدابیر و هدایت‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی داریم و در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

قدردانی و سپاس فرمانده ناجا از پیام مقام معظم رهبری/ لبیک نیروی انتظامی به فرمان رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده معزز کل قوا در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستون های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید کردند.

پی‌رو این پیام مسرت بخش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی از آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه و همچنین ارتقاء امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و محقق شدن فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی خبر داد.

پاسخ فرمانده نیروی انتظامی به پیام معظم له بدین شرح است:«

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام مبارک و سرشار از بزرگواری و محبت مقتدا و مولایمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" باعث دلگرمی و همدلی بیش از پیش تمامی کارکنان مخلص و جان برکف نیروی انتظامی است؛ اینجانب برخود وظیفه می دانم به نمایندگی از خیل عظیم نیرو های پلیس، از عنایت نایب امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف مقام معظم رهبری قدردانی و خداوند باری تعالی را برای وجود با برکت ایشان شکرگزار باشم.

امروز امنیت مثال زدنی کشورعزیزمان ایران اسلامی را به لطف پروردگار متعال، به برکت خون شهدا، تدابیر و هدایت های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی داریم؛ مطمئنا سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام راحل، برقراری حکومت صالحان بر زمین، ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو، افزایش احساس امنیت و تداوم آن در سطح جامعه و رضایتمندی ملت شریف و شهید پرور ایران عزیز، دل هایمان را به شما سپرده ایم و از هیچ تلاشی برای سربلندی، عزت و شرف ایران اسلامی فروگذار نخواهیم کرد و آماده تر و پرقدرت تر از قبل در میدان خواهیم بود.ان شاءالله».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول