اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بررسی مشکلات دامداران مرودشت با حضور رئیس جمهور

رئیس جمهور با حضور در شهرستان مرودشت، از کارخانه آزمایش بازدید کرد همچنین با حضور در روستای کناره این شهرستان، به رسیدگی مشکلات دامداران پرداخت.

بررسی مشکلات دامداران مرودشت با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رئیس جمهور پس از ورود به مرودشت به کارخانه آزمایش رفت و بازدیدی از این کارخانه داشت. مسئولان مرودشت از جمله نماینده که وی را همراهی می کرد، توضیحاتی در رابطه با کارخانه ارائه کرد‌.

وی سپس به روستای کناره رفت و بازدیدی از چند دامداری این روستا داشت. کمبود نهادهای کشاورزی، نوسان قیمت شیر، حذف دلال و واسطه، مشکل فروش گوشت، هزینه بالای واکسن تب برفکی، و هزینه های بالای برق و آب از مشکلات دامداری ها بود که از سوی دامداران مطرح شد.

 رئیس جمهور در این بازدید جهت رفع مشکلات دامداران و توسعه بخش دامداری شهرستان مرودشت قول مساعد داد.

لزوم پیگیری مشکلات آبرسانی به کناره

آیت الله رئیسی همچنین به منظور ادای احترام به گلزار شهدای این روستا رفت و پس از آن به در جمع مردم روستای کناره قرار گرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی کناره، به مشکلات آبرسانی به این منطقه اشاره نمود و جهت رسیدگی به این مسئله، به مسئولان شهرستان تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار نماینده شهرستان مشکلات آب شرب و ساخت و سازهای در حریم تخت جمشید و مشکل اعتبار بیمارستان جدید طرح کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول