اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ۵۵ درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان قرار دارد و اشتغال قابل‌توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با حضور استاندار سمنان در شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان، از برکات دولت مردمی و قوی دکتر رئیسی است.

او گفت: از خداوند می‌خواهیم به دولت آقای رئیسی کمک کند تا با کار جهادی و انقلابی گره‌ها را باز کرده و مدیران انقلابی، توانمند و مردم‌مدار در مدار مدیریتی کشور قرار گیرند.‌

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: ۵۵ درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان قرار دارد و خوشبختانه با اقدامات مفید انجام‌شده، اشتغال قابل‌توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

مطهری بیان کرد: بهترین سربازان اقتصادی نظام، تولیدکنندگان و صنعتگران هستند و باید پیش پای تولیدکنندگان، فرش قرمز پهن کنیم.

او بیان کرد: باید به‌عنوان میزبان سرمایه‌گذاران در جهت خدمات‌دهی بی‌منت به این عزیزان تلاش کرد؛ سرمایه‌گذاران با نگاه برد- برد در منطقه ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: در شهرستان‌های گرمسار و آرادان، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و سرعت عمل مناسبی به چشم می‌خورد؛ اما این تلاش‌ها کفایت نمی‌کند.

مطهری تصریح کرد: از استاندار سمنان می‌خواهیم تا با تدبیر خود تلاش کنند تا زمینه برای حضور و ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم شود.‌

او اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۱۶۱ کارخانه در شهرستان گرمسار فعالیت دارند و باید اولویت اصلی اشتغال برای این کارخانجات، اهالی استان و شهرستان باشند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه امروز همه باید در خدمت اشتغال و تولید باشیم، گفت: عامل تمام بدبختی‌های ما، بیکاری است.

مطهری ادامه داد: اگر موانع کنار برود و ارتباط با مدیریت عالی استان سمنان تسهیل شود، بی‌شک جلوی بسیاری از فسادها و مشکلات گرفته خواهد شد؛ مدیران به‌صورت جهادی و میدانی گره از کار مردم باز کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول