اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کرونا؛ نیازمند مصوبات کاربردی نه توصیه‌ای!

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: اتخاذ مصوبات کاربردی، شفاف و قابل‌اندازه‌گیری به دور از مصوبات توصیه‌ای در دستور کار قرار دارد.

کرونا؛ نیازمند مصوبات کاربردی نه توصیه‌ای!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست این کمیته اظهار کرد: در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، بر فعال‌سازی کمیته‌های ذیل ستاد تأکید شد.

او گفت: پیگیری مسائل و کمبودهای دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین توجه به بحث ارتقای سلامت روان دو دستور کار اصلی این کمیته است.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بیان کرد: امید که با سرعت بالای واکسیناسیون، در مراحل گذار از کرونا قرار گیریم؛ باید در برنامه‌های پیش روی خود، مسائل پساکرونا را مورد توجه قرار دهیم.

مرادی بیان کرد: در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، عدم توجه به آسیب اجتماعی که به‌تبع مسائل دیگر در حوزه‌ها مختلف از جمله بیماری کرونا ایجاد می‌شود، یکی از غفلت‌های جدی است.

او گفت: مهم‌ترین اولویت ما در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، توسعه نشاط و امید اجتماعی است.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بیان کرد: برنامه‌های اجتماع‌محوری که در حال حاضر به دلیل کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شده، از عوامل جدی بحث تحقق توسعه نشاط اجتماعی است.

مرادی گفت: تلاش داریم همکاری و تعاملات بین‌بخشی را افزایش دهیم و با هم توان کردن دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این حوزه، بتوانیم به شرایط مطلوب دست یابیم.

او ادامه داد: تعیین مصوبات کاربردی، شفاف و قابل‌اندازه‌گیری به دور از مصوبات توصیه‌ای در دستور کار این کمیته قرار دارد.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان اضافه کرد: در موضوع تشویق به انجام واکسیناسیون، می‌توان از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.

مرادی تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های اجتماعی پس از کاهش محدودیت‌ها و استفاده از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی می‌تواند در بحث توسعه نشاط اجتماعی تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول