اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نمایش این قصه را آهسته بخوان به روی صحنه می‌رود

طراح و کارگردان لرستانی تئاتر این قصه را آهسته بخوان گفت: این نمایش از یک‌شنبه ۲۵ مهر به مدت سه هفته در خانه نمایش مهرگان تهران اجرا خواهد شد.

نمایش

ظفر سهرابی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اجرای نمایش تئاتر" این قصه را آهسته بخوان" در تهران، اظهار کرد: این نمایش از یک‌شنبه ۲۵ مهر به مدت سه هفته در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: تئاتر " این قصه را آهسته بخوان" در ژانر دفاع مقدس و دارای مضمونی عاشقانه است که به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان لرستانی با بیان اینکه متن "این قصه را آهسته بخوان" در جشنواره فجر حائز مقام برتر شد، افزود: این نمایش توسط چهار هنرمند ظفر سهرابی‌نیا، حامد خسروی، سدنا محبی و عاطفه رحمانی‌فرد به روی صحنه خواهد رفت.

 

سهرابی‌نیا با بیان اینکه محتوای تئاتر "این قصه را آهسته بخوان" در چهار محور اجرا می‌شود، گفت: آسیب‌های جنگ، فداکاری‌های رزمندگان در خط نبرد و خانواده‌های آنها در پشت خط نبرد، گلایه‌های رزمندگانی که فراموش شده‌اند و ارزش حفاظت از وطن محورهای این نمایش هستند.

وی تصریح کرد: تئاتر " این قصه را آهسته بخوان" به نویسندگی مهدی نصیری و برگرفته از داستان "مرثیه باد" از مجموعه تقدیرشده "ویران" نوشته ابوتراب خسروی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول