اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس جمهور در جمع علما و اقشار مردم: به میزان بودجه و اعتبار قول می‌دهیم

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به محدودیت بودجه دولت در شرایط اقتصادی فعلی گفت: با سفرهای استانی مشکلات بیشتر دیده می‌شود اما دولت با توجه به میزان بودجه و اعتبار قول می‌دهد.

رئیس جمهور در جمع علما و اقشار مردم: به میزان بودجه و اعتبار قول می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به شیراز، عصر امروز در دیدار با جمعی از علما، عشایر، اقشار و گروه‌های مختلف مردم، مواردی همچون کنترل تورم، رونق فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و ایجاد بستر مناسب در قالب گسترش مشاغل خانگی و صنایع دستی، همچنین کوتاه کردن دست دلالان را به عنوان اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم عنوان‌کرد.

وی اظهار داشت: اگرچه سفرهای استانی هزینه‌بر است اما با سفرهای استانی مشکلات مردم در استان های مختلف بیشتر به چشم دیده می‌شود و مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم در مسیر حل مشکلات تولیدی، تامین کالا، ساخت مسکن، بهبود معیشت و رفع مشکل بیکاری به ویژه در میان جوانان گام خواهد برداشت.

رئیسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مهم‌ترین اولویت دولت مبارزه با بیماری کرونا است، افزود: از آنجا که واکسیناسیون عمومی منجر به کاهش گسترش ویروس کرونا خواهد شد، دولت با رویکرد ورود واکسن به میزان انبوه و تولید آن در کشور مانع از گسترش بیشتر این ویروس شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت برخی واحدهای تولیدی همچون کارخانه آزمایش درمرودشت گفت: قطعاً همه شما مردم از محصولات آزمایش در خانه هایتان داشته یا دارید چرا اکنون باید این واحد تولیدی به تعطیلی برسد و چنین شرایطی برای آن رقم بخورد؟ لذا در سفرهای استانی مشکلات این چنینی بررسی شده و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول