اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بیل کلینتون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

رئیس‌جمهور دموکرات پیشین آمریکا به دلیل عفونتی که گفته می‌شود به کرونا مرتبط نیست در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد.

بیل کلینتون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا دو روز پیش برای درمان عفونت نامرتبط با «کووید-۱۹» در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد.

«آنجل اورینا» سخنگوی کلینتون در توئیتر اعلام کرد: عصر سه‌شنبه بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق برای درمان عفونت غیر کووید در مرکز پزشکی ایروین دانشگاه کالیفرنیا بستری شد. وی افزود او در حال بهبود است و روحیه خوبی دارد. 

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» به نقل از پزشکان معالج وی گزارش داد که کلینتون ۷۵ ساله در بخش مراقبت‌های ویژه بوده است و از دستگاه تنفس استفاده نمی‌کند. سی‌ان‌ان افزود وضعیت وی به مشکلات قلبی سابق یا کرونا مربوط نمی‌شود.

در بیانیه دوم سخنگوی کلینتون به نقل از پزشکان وی گفته شده که برای او آنتی‌بیوتیک تزریقی و مایعات تجویز شده است. 

پزشکان وی گفتند: پس از دو روز درمان، تعداد گلبول‌های سفید خون او رو به کاهش است و به خوبی به آنتی‌بیوتیک‌ها پاسخ داده‌اند. تیم پزشکی مستقر در کالیفرنیا با تیم پزشکی رئیس‌جمهور (پیشین) مستقر در نیویورک از جمله متخصص قلب وی در ارتباط مداوم بوده است. امیدواریم به زودی او را به خانه برگردانیم. 

در سال‌های پس از خروج کلینتون از کاخ سفید در سال ۲۰۰۱، وی همواره با مشکلات جسمی روبرو بوده است. در سال ۲۰۰۴، کلینتون پس از تجربه طولانی مدت درد قفسه سینه و تنگی نفس، تحت عمل جراحی بای‌پس چهارگانه قلب قرار گرفت. او در سال ۲۰۰۵ برای جراحی ریه به بیمارستان بازگشت و در سال ۲۰۱۰ یک جفت استنت در عروق کرونر وی کاشته شد.

با این حال، وی بارها و بارها به کار خود بازگشته و برای نامزدهای دموکرات، به ویژه هیلاری کلینتون همسرش در تلاش ناموفق وی در سال ۲۰۰۸ و در سال ۲۰۱۶ هنگامی که هیلاری به عنوان نامزد دموکرات‌ها به دنبال ورود به کاخ سفید بود، به مبارزات انتخاباتی پرداخت. 

سخنگوی بنیاد کلینتون گفت که وی برای رویدادهای خصوصی مربوط به سازمان خیریه خود در لس آنجلس بود که به بیمارستان منتقل شد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول