اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حجت الاسلام حسینی: عوارض تعطیلی مدارس کمتر از کرونا نیست

امام جمعه ابرکوه گفت: گرانی و کرونا دو لبه قیچی هستند که بنیان جامعه را متزلزل کرده و برخی تصمیمات سلیقه ای همچون تعطیلی مدارس، عوارضش کمتر از کرونا نبوده و کاسه صبر مردم را لبریز کرده است.

حجت الاسلام حسینی: عوارض تعطیلی مدارس کمتر از کرونا نیست

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با اشاره به جولان افسارگسیخته کرونا در کشور، اکرد: کرونا و گرانی کاسه صبر مردم را لبریز و سلام روحی و روانی آنان را در مروز نگرانی و بحران قرار داده است. در هر صورت همزیستی با کرونا را باید بپذیریم و با امید به تقابل به این بیماری ادامه دهیم؛ اما نه با فشار و سرسختی نسبت به مردم.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: فشار به مردم به بهانه کرونا که دولت قبل مجری سیاست آن بود، عوارض پیدا و پنهان زیادی را به دنبال داشت که اگر ادامه پیدا کند بنیان جامعه را دچار تزلزل خواهد کرد. از سوی دیگر برخی تصمیمات سلیقه ای مانند تعطیل کردن مدارس، عوارضش از خود کرونا کمتر نیست. لذا بهترین راهکار رعایت اصول بهداشتی است، نه آسیب رسانی به روحیه دانش‌آموزان و ایجاد رنج روحی مضاعف بر اولیاء و مربیان.

حجت الاسلام حسینی ضمن درخواست تجدید نظر نسبت به تعطیلی مدارس از مسئولین ستاد مبارزه با کرونا، ابراز کرد: بجا است که حساسیت فقط روی مدرسه ای که مشکل دارد باشد. انتظار این است که مدارس ابرکوه نیز همچون دیگر شهرستان‌های استان باز باشد؛ اما اولیاء و مربیان مشترکاً بر سلامت فرزندان و دانش‌آموزان نظارت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون قتل عام نمازگزاران مسجد شهر قندوز افغانستان، ابراز کرد: این حادثه که ۱۵۰ شهید و ۲۰۰ زخمی برجای گذاشت، بار دیگر زمینه تنفر وجدان ها و افکار عمومی را از تروریست‌های از خدا بی‌خبر فراهم کرد. قطعاً این اقدام ضد بشری عوامل جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل بی جواب نمی ماند و خون شهدای شیعه دامنگیر آنان می شود.

امام جمعه ابرکوه در رابطه با انتخابات عراق هم خاطرنشان کرد: در این انتخابات جریانات غرب گرای عراق، تلاش آشکار و پنهانی تاکنون جهت به هم ریختن اوضاع کردند تا کرسی های به دست آمده برای جریان های اسلامی و مقاومتی را از بین ببرند. به هرحال هر دولتی که در عراق روی کار آید باید تلاش خود را جهت بهبود اوضاع مردم و اخراج آمریکا از عراق که مصوبه قانونی مجلس شان است به کار گیرد.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول