اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

در دیدار کواکبیان و همتی با استاندار سمنان چه گذشت؟+ تصاویر

مصطفی کواکبیان، احمد همتی و شماری از اصلاح‌طلبان در قالب بنیاد توسعه متوازن سمنان با استاندار سمنان دیدار کردند؛ اما در این نشست چه گذشت؟

در دیدار کواکبیان و همتی با استاندار سمنان چه گذشت؟+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کواکبیان، احمد همتی و شماری از اصلاح‌طلبان استان سمنان در قالب بنیاد توسعه متوازن سمنان با استاندار سمنان دیدار کردند؛ اما در این نشست چه گذشت؟

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با اعضای بنیاد توسعه متوازن سمنان که امروز در استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به معضل کم‌آبی به‌عنوان بزرگ‌ترین مشکل اساسی استان و اهمیت حفظ و تأمین منابع آبی جدید برای این منطقه گفت: با توجه به شرایط خاص منابع آبی استان و ضرورت مصرف بهینه آب، باید تلاش کرد تا با تغییر در شیوه‌های مصرف آب و استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری، کشت محصولات کم‌آب بر و تغییر الگوی کشت از منابع آبی موجود استان محافظت کرد.

وی اضافه کرد: در شرایط موجود باید با تدبیر و مدیریت صحیح، امور را پیش ببریم تا دغدغه جدیدی برای مردم ایجاد نکنیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار نفر بهره‌بردار در بخش کشاورزی و بیش از دو هزار نفر فارغ‌التحصیل در رشته‌های مرتبط با کشاورزی در استان سمنان فعالیت دارند، خواستار استفاده مفید از این ظرفیت به‌منظور توسعه استان به‌ویژه ارتقا و رشد در بخش کشاورزی شد.‌

هاشمی با ذکر اینکه برای سرمایه‌گذاران در استان سمنان مانع‌تراشی نشود، گفت: توسعه متوازن استان از غرب تا شرق شعار راهبردی من است.

استاندار سمنان وجود امنیت پایدار و امید بالا به زندگی را از شاخص‌های قابل‌توجه در استان سمنان دانست و عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان باید تلاش کرد تا پتانسیل‌های گردشگری در استان سمنان به تمام مخاطبان معرفی شود.

در این نشست، شماری از اعضای بنیاد توسعه متوازن سمنان، نظرات خود را با استاندار سمنان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول