اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری: طرح دوباره ماجرای انتزاع وحدت شکن است/ مسؤولان عالی کشور مراقب دستاویزهای سیاسی برخی باشند

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: طرح دوباره ماجرای انتزاع، وحدت شکن است و سبب دلهره و نگرانی مردم می‌شود و دامن زدن به چنین مسائلی منطقی، عقلانی و قابل پذیرش نیست.

جباری: طرح دوباره ماجرای انتزاع وحدت شکن است/ مسؤولان عالی کشور مراقب دستاویزهای سیاسی برخی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان این که طرح دوباره موضوع انتزاع و الحاق در مورد دو استان فارس و هرمزگان، موضوعی غیرکارشناسی، غیرمنطقی و وحدت شکن است، اظهار کرد: طرح چنین مباحثی آنهم هر از گاهی با برخی دستاویزهای سیاسی، در مسیر همگرایی و وحدت عمومی در جامعه نیست.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و بهره برداری از دریا و امکانات کنار آن برای هیچ ایرانی محدودیت ندارد و مناطق ویژه ایجاد شده در پارسیان نیز با همین هدف صورت گرفته و این مناطق پذیرای همه نوع سرمایه‌گذاری مخصوصا از استان همجوار خود است و توجیهی سیاسی و اقتصادی برای آن وجود ندارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت اضافه کرد: برخی شهرهای جنوبی استان فارس نیز متقاضی پیوستن به هرمزگان هستند چرا که قرابت فرهنگی و اجتماعی فراوانی با هرمزگان دارند و اگر برخی اشتیاق پیوستن به دریا دارند، به هرمزگان الحاق شوند.

جباری گفت: فردا نگرانی مردم هرمزگان را در این زمینه با رییس جمهور از طریق معاون ایشان در میان خواهم گذاشت تا نگاه تحقیرآمیز و معیوب به هرمزگان دیگر مطرح نشود و در این دولت که عدالت و خدمت مبنای آن قرار دارد، انتظار می‌رود تا با نگاهی کارشناسانه، عدالت گرایانه و منطقی به هرمزگان نگریسته شود تا چنین مباحث «تاریخ مصرف گذشته‌ای» فرصت بروز نیابند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول