اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عطوان:توطئه آمریکا و اسرائیل برای ایجاد درگیری فرقه‌ای در منطقه ناکام خواهد ماند

نویسنده سرشناس جهان عرب تصریح کرد، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد درگیری فرقه‌ای در لبنان، عراق و سوریه به شکست منجر می‌شود.

عطوان:توطئه آمریکا و اسرائیل برای ایجاد درگیری فرقه‌ای در منطقه ناکام خواهد ماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبدالباری عطوان» نویسنده سرشناس جهان عرب اتفاقات برجسته اخیر در عراق، سوریه و لبنان را توطئه‌ای آمریکایی-صهیونیستی برای روشن کردن آتش جنگ داخلی در منطقه دانست.

عطوان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تیراندازی به معترضان در بیروت و کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر، حملات هوایی علیه سوریه و شهادت شش نفر، تقلب در انتخابات عراق همگی فتنه آمریکایی-اسرائیلی برای روشن کردن آتش جنگ داخلی در منطقه است.

سردبیر روزنامه رای الیوم افزود: ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای با هدف تامین منافع اسرائیل و سرقت گاز لبنان صورت گرفته است، اما این فتنه پیش نخواهد رفت و اگر هم پیش رود محور آمریکایی در آن بازنده و شکست خورده خواهد بود.

به گزارش منابع لبنانی، پنجشنبه گذشته طرفداران حزب‌الله و جنبش امل در اعتراض به عملکرد بد «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت به خیابان‌ آمدند که در محله الطیونه هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند و در نتیجه آن هفت نفر از جمله یک زن که در داخل منزلش هدف ترکش گلوله قرار گرفت، کشته شدند و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول