اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تأثیر مثبت منع واردات لوازم خانگی کره‌ای منوط به افزایش کیفیت کالاهای داخلی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ما زمانی شاهد تاثیر مثبت ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشورمان خواهیم بود که شاهد افزایش کیفیت کالاهای تولیدی داخل باشیم و از سوی دیگر این منع واردات در دولت‌های بعد هم اتفاق بیفتد و تغییر نکند.

تأثیر مثبت منع واردات لوازم خانگی کره‌ای منوط به افزایش کیفیت کالاهای داخلی است

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای به کشور گفت: یک خصلت بد که از دولت سازندگی برای ما به یادگار مانده تشریفات و تجملات در بحث لوازم خانگی است که این لوازم از خارج باید تامین شود.

وی افزود: به همین دلیل پای کره‌ای‌ها به بازار ایران باز شد و مصرف تولیدات لوازم خانگی ایرانی در اولویت دوم قرار گرفت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای خیر بسیاری برای ما به همراه خواهد داشت، مشروط به اینکه این کار در دولت‌های بعد هم ادامه پیدا کند، نه اینکه ما با تغییر دولت شاهد تغییر در این تصمیم هم باشیم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: شرط بعدی این است که همچنین اگر ما بخواهیم شاهد تأثیر مثبت این اقدام باشیم، باید تولیدکنندگان ما کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند و کشور را بی‌نیاز از خارج کنند و بتوانند با افزایش کمی و کیفی کالاهای خود پاسخگوی نیاز داخل باشند.

وی افزود: خدمات پس از فروش یکی دیگر از نکاتی است که تولیدکنندگان باید به آن توجه داشته باشند و ضمن ارتقا کیفیت کالاهای خود و فروش به فکر افزایش خدمات پس از فروش نیز باشند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت:‌ موضوع بعدی پیشرفت همراه با تکنولوژی روز است و تولیدکنندگان ما باید بدانند که با پیشرفت تکنولوژی، لوازم جدیدی به مجموعه لوازم خانگی اضافه می‌شود و آنها باید بتوانند خود را به‌روز کنند و با تولیدات کالاها و لوازم جدید به نیاز جامعه پاسخ دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول