اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

پر فروش ترین لپ تاپ اچ پی در سال 2020

اچ پی لپ تاپ‌های بسیار خوبی در بازار دارد و به‌همین دلیل، کاربران زیادی می‌توانند محصولات مورد نظرشان را از این برند پیدا کرده و خریداری کنند. سال ۲۰۲۰ برای این کمپانی بسیار خوب جلو رفت و ما در این مطلب قصد داریم که جمعی از بهترین لپ تاپ‌های اچ پی را در این سال به شما معرفی کنیم. هرکدام از این محصولات، می‌توانند امکانات درخشان محصولاتی مانند لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ لنوو را برای شما داشته باشند و به‌همین دلیل توجه ویژه‌ای باید روی آن‌ها صورت گیرد. این لپ تاپ‌ها دلیل دیگری هم برای موردتوجه قرار گرفته شدن دارند و آن هم این است که برخی از آن‌ها قیمت مناسبی نسبت به امکانات‌شان دارند که آن‌ها را ویژه‌تر می‌کند.

پر فروش ترین لپ تاپ اچ پی در سال 2020

لپ تاپ DA2183؛ محصولی ارزشمند با قیمت مناسب

این لپ تاپ با وزن ۲.۰۴ کیلوگرمی، شرایط ویژه‌ای برای حمل در جاهای مختلف دارد و ارزش این را دارد که توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچی است و همراه با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل در اختیار شما خواهد بود. این محصول از صفحه نمایش مات استفاده می‌کند و پردازنده آن هم توسط شرکت اینتل طراحی شده است. لپ تاپ مورد نظر ما از فرکانس پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی برخوردار است و در حالت توربو هم این میزان به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. حافظه کش پردازنده دارای اندازه ۶ مگابایتی است که استانداردهای لازم را کاملا رعایت کرده است.

در کنار این موارد می‌توانیم به مدل پردازنده اشاره کنیم که Core i5 10210U بوده و عملکرد بسیار پرسرعت و خوبی را نسبت به قیمتش در اختیار شما می‌گذارد. این لپ تاپ از حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند که طبق معمول از نوع DDR4 تعیین شده است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول یک ترابایت بوده و از نوع HDD‌ در اختیار شما قرار می‌گیرد. توصیه می‌کنیم که مانند لپ تاب ایسوس و لپ تاپ لنوو از حافظه اکسترنال SSD هم استفاده کنید تا سرعت بیشتری به اجرای برنامه‌های مهم خود داده و جان تازه‌ای به لپ تاپ خود اضافه کنید.

این محصول از کارت گرافیک انویدیا جی فورس استفاده می‌کند که برای چنین رده قیمتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی مدل DA2183 از حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی استفاده می‌کند که البته سورپرایز چندان خاصی هم برای‌مان ندارد. این لپ تاپ از پورت‌ USB 2.0 و USB 3.0 استفاده می‌کند و تمام نیازهای لازم برای انجام کارهای روزمره و کارهای ساده دانشگاهی را خواهید داشت. این محصول دارای اتصالات مهم بلوتوث، وای فای و شبکه بوده و می‌توانید حتی به‌عنوان کامپیوتر رومیزی هم در خانه از آن استفاده کنید. لپ تاپ دارای وبکم و اسپیکر بسیار با کیفیت است که آن را دوست خواهید داشت.

DA2183؛ یک نوت بوک میان رده بسیار خوش ساخت

محصول دیگری که در زمره لپ تاب اچ پی می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و فروش بسیار بالایی در سال ۲۰۲۰ داشته است، DA2183 نام دارد  با جست و جوی نام این مدل در مقداد آی تی به سه محصول مشابه اما با قدرت های مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد. این لپ تاپ از یک صفحه نمایش استاندارد ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند که از نوع متفاوت WLED بوده و با نور بکلایت روشن می‌شود. این لپ تاپ از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل استفاده می‌کند و استانداردهای لازم برای کارهای متنوع را با آن خواهید داشت. این محصول دارای صفحه نمایش مات بوده و سورپرایز چندان زیادی هم برای شما ندارد. پردازنده آن توسط اینتل ساخته شده است و سری آن هم Core i5 در نظر گرفته شده است. مدل پردازنده i5 10210U بوده و مشابه لپ تاپ قبلی، می‌تواند کیفیت بالایی برای کارهای مختلف شما نشان دهد.

لپ تاپ اچ پی مدل DA2183 هم مانند لپ تاپ ایسوس میان رده یا حتی پایین رده، دارای حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 بوده و اجرای متوسط رو به بالایی را در برنامه‌ها و بازی‌ها خواهید داشت. از خوبی‌های این لپ تاپ می‌توانیم به ترکیب حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت و حافظه HDD‌ با ظرفیت یک ترابایت اشاره کنیم که بدون توجه به مشخصات فنی دستگاه، می‌تواند کیفیت اجرایی بسیار خوبی را برای برنامه‌های مهم شما فراهم کند. توصیه می‌کنیم که از حافظه SSD برای درایو C و نصب ویندوز خود استفاده کرده و تمام برنامه‌های خود را روی این درایو نصب کنید. با این کار سرعت بالا آمدن و اجرای برنامه‌ها تا حد زیادی با بهبود روبرو خواهد شد.

همین روند کمک می‌کند که لپ تاپ ایسوس و لپ تاب لنوو در کنار برندهای معتبر دیگر بتوانند محصولات میان‌رده و پایین‌رده خود را با بهترین عملکرد ارائه داده و تنها با یک حافظه SSD، همه معادلات را به نفع خودشان تغییر دهند. این محصول از کارت گرافیک انویدیا استفاده می‌کند که از مدل MX110 GDDR5 بوده و با حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی در اختیار شما خواهد بود. از طریق وب سایت مقداد آی تی می‌توانید این محصول ارزشمند را دریافت کرده و از کار کردن با آن در خانه و برای کارهای روزمره خود لذت ببرید.

 

لپ تاپ DA2189-B؛ ارزان و پر قدرت

اچ پی به دلیل تولید لپ تاپ‌های ارزان قیمت همراه با عملکرد بسیار عالی شناخته می‌شود و لپ تاپ اچ پی DA2189-B هم یکی از همین موارد است. این لپ تاپ دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و به‌عنوان یک نوت بوک کاربرد دارد. وزن آن ۲.۰۴ کیلوگرم بوده و همراه با ابعاد ۳۷۶ در ۲۴۶ در ۲۲.۵ میلی‌متر در اختیار شما خواهد بود. این لپ تاپ دارای اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استاندارد بوده و از رزولوشن صفحه ۱۳۶۶ در ۷۶۸ استفاده می‌کند که مشابه دیگر لپ تاپ‌های این کمپانی هم احساس می‌شود. پنل صفحه نمایش این محصول از نوع WLED بوده و متفاوت از دیگر محصولات بازار عمل می‌کند.

این لپ تاپ اچ پی دارای کیفیت ساخت بالایی مانند لپ تاپ ایسوس بالا رده بوده و کاملا از آن راضی خواهید بود. طراحی آن فوق‌العاده عالی بوده و می‌توانید از اسپیکرهای با کیفیت آن هم برای شنیدن صدا در جاهای شلوغ هم استفاده کنید. این محصول توان سخت‌افزاری بسیار بالایی دارد و می‌توانید از صفحه نمایش با کیفیت آن برای تولید محتوا و تماشای فیلم و سریال استفاده کنید. همانند لپ تاپ لنوو می‌توانید از وزن سبک و ضخامت پایین این محصول استفاده کرده و قابلیت حمل بالایی در هنگام مسافرت یا شرایط کاری داشته باشید.

از طریق مقداد آی تی می‌توانید محصولات پر فروش بازار را دریافت کرده و از خرید خود راضی باشید. مقداد آی تی تنوع بالایی از لپ تاپ‌های برندهای مختلف را همراه با گارانتی در اختیار شما قرار داده و می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. محصولات در کمترین زمان به شما ارسال شده و می‌توانید از اعتبار بالای این سایت به دلیل سال‌ها فعالیت هم اطمینان لازم را داشته باشید. مقداد آی تی همواره تلاش کرده است که بهترین محصولات بازار جهانی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما گذارد و این حقیقت، در مورد لپ تاپ اچ پی هم صدق می‌کند. کافی است که مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین مورد را انتخاب کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول