اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شعلی ندارند/ شهرستان‌های قرمز و نارنجی در گلستان وجود ندارد

استاندار گلستان گفت: اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شعلی ندارند و کارمندان نیز بدون دریافت واکسن اجازه حضور در محل کار را نخواهند داشت و عدم حضور آنان غیبت محسوب می‌شود.

اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شعلی ندارند/ شهرستان‌های قرمز و نارنجی در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: هدف ما واکسیناسیون عموم واجدین شرایط در استان است تا بتوانیم زمینه کاهش بیش از پیش محدودیت‌ها را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس نیازمند اجرای کامل واکسیناسیون در بین معلمان و دانش آموزان هستیم و امیدواریم با اهتمام والدین هرچه سریع‌تر زمینه بازگشایی مدارس و مراکز علمی فراهم شود.

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه روند اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و واکسیناسیون در استان رو به بهبود است و در حال حاضر شهرستان‌های قرمز و نارنجی در استان وجود ندارد و شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول، آق‌قلا، بندرگز و مینودشت در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

* قریب به نیمی از اصناف تاکنون واکسن نزده‌اند/ طی شبانه‌روز گذشته یک گلستانی فوت شده است

حق‌شناس افزود: در حال حاضر ۱۸۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۹ نفر در icu  و ۱۱ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و طی شبانه‌روز گذشته نیز یک گلستانی فوت شده است.

وی ادامه داد: قریب به نیمی از اصناف تاکنون واکسن نزده‌اند و احتمالاً طی هفته‌های آتی روالی اعلام خواهد شده که اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شعلی ندارند و کارمندان نیز بدون دریافت واکسن اجازه حضور در محل کار را نخواهند داشت و عدم حضور آنان غیبت محسوب می‌شود.

استاندار گلستان گفت: مجموع جامعه هدف واکسیناسیون استان بیش از یک میلیون و ۴۵۵ هزار نفر هستند که تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۷ هزار دُز واکسن نوبت اول تزریق شده و بیش از ۴۹۵ هزار نفر هر دو دُز را دریافت کردند..

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول