اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز مرحله دوم پویش تزریق واکسن کرونا در شرق تهران

شهردار منطقه 13 تهران از اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری در قالب تزریق واکسن کرونا به شهروندان در یک اتوبوس سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی و مساجد منتخب خبر داد.

آغاز مرحله دوم پویش تزریق واکسن کرونا در شرق تهران

 مجتبی شکری، شهردارمنطقه 13 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان با شعار«تهران دوباره جان می گیرد»،گفت: در ادامه پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران در پایگاه های ثابت و سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی در خط چهار، اتوبوس ویژه واکسیناسیون در فلکه دوم نیروی هوایی و پنج مسجد منتخب در نواحی چهارگانه میزبان شهروندان هستند.

وی افزود : با اعزام واحد سیار، نسبت به تزریق واکسن در مساجد منتخب منطقه شامل  چهارده معصوم(ع)، سرکانیا، جامع امام صادق(ع) و ابا عبدالله الحسین(ع) در خیابان پیروزی، میدان امام حسین(ع) ، دماوند ، امامت و پیروزی اقدام می‌شود.

به گفته شهردار منطقه، یک دستگاه اتوبوس سیار نیز در پایانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی نیز مستقر است که مسافران می توانند از این فرصت برای واکسیناسیون استفاده کنن.

 شکری اضافه کرد : واحد مستقر در ایستگاه مترو نیروی هوایی نیز به خدمت رسانی به شهروندان در فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران مشغول بوده تا شهروندان بدون دغدغه در سفر درون شهری با مترو بتوانند واکسن بزنند. 

وی واکسیناسیون عمومی را تنها راه خروج از بحران شیوع کرونا و پیشگیری از ورود به ششمین موج طغیان این ویروس سرکش در فصل سرما دانست و یادآور شد:  از این رو ، پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا با شعار«تهران دوباره جان می گیرد» که از سوی شهرداری تهران ، فرصتی طلائی برای مهار کرونا ست. 

شهردار منطقه ادامه داد : درخواست من از همه شهروندان این است که تزریق واکسن را جدی گرفته و حتما برای تزریق دز اول و دوم واکسن خود به پایگاه های سیار و ثابت تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول