اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

داستان‌نویس ایرانی از شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت

محمدعلی گودینی از نگارش یک مجموعه داستان بزرگسال خبر داد و گفت: این اثر شامل 13 داستان است که یکی از آنها مربوط به شهادت و تشییع پیکر سردار سلیمانی است.

داستان‌نویس ایرانی از شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت

محمدعلی گودینی از نویسندگان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تالیفات خود اظهار داشت: مجموعه داستان‌های کوتاهی برای گروه سنی بزرگسال با ۱۳ داستان نوشته‌ام.

وی با اشاره به نام احتمالی «کوچه‌های عمومی» برای این مجموعه افزود: این مجموعه داستان موضوعاتی اجتماعی، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و... همچنین داستانی با محوریت شهادت حاج قاسم سلیمانی با نام «کریسمس سیاه» را شامل می‌شود.

گودینی این مجموعه را در انتظار انتشار معرفی کرد و ویراشش را نهایی دانست و گفت: اثر دیگرم رمانی است برای گروه سنی نوجوان با نام «سنگلاخ» و دیگری مجموعه داستان «تکه‌های قلعه جنی» است. «تکه» به معنای بز نر است. اما رمان «سنگلاخ» در ۱۰۰ صفحه همراه با تصویر منتشر خواهد شد. یکی از داستان‌های این اثر «سنگلاخ» نام دارد که به مهاجرت معکوس از شهر به روستا اشاره می‌کند. ۲۵ سال پیش کتابی با موضوع جمعیت و با عنوان «غریبه چشم درشت» نوشتم و منتشر نکردم. اکنون در حال ویراستاری جدید همان کتاب هستم تا منتشر شود.

این نویسنده در پایان به انتظار برای چاپ رمان «معبد گنج» اشاره کرد و توضیح داد: پیش از این هم گفته بودم «معبد گنج» عنوان اثر ۲۰۰ صفحه‌ای است که برای نوجوانان نوشته‌ام و در طول نوشتن فشار عجیبی بر من وارد شد و دچار سرگیجه شدم، اما هنور منتشر نشده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول