اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار فرودگاه همدان

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار فرودگاه خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار فرودگاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری‌فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار فرودگاه به درخواست کارخانجات و ادارات مستقر در جاده تهران به منظور دفع فاضلاب تولیدی پیگیری شد اظهار کرد: این خط جمع‌آوری‌کننده از روبروی جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی بوعلی ابتدای ورودی روستای گراچقا آغاز و تا ساختمان‌های مسکونی شرکت گاز جورقان ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری فاضلاب ادارات و کارخانجات حاشیه بلوار فرودگاه در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد: این پروژه از بهمن سال ۹۹ با وجود نبود مشاور، مورد مطالعه قرار گرفت و طرح آن توسط کارشناسان حوزه ستادی بررسی و به منظور تهیه برآورد به آبفای شهر همدان ابلاغ شد که بر همین اساس در خرداد سال ۱۴۰۰ به منظور تعیین پیمانکار به مناقصه عمومی گذاشته شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان عنوان کرد: فاز نخست اجرای این پروژه به طول ۴ هزار و ۹۶۳ متر به قطر ۳۱۵ میلیمتر به منظور جمع‌آوری فاضلاب در این محدوده آغاز و مبلغ ۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه خواهد شد.

وی افزود: این پروژه از مهرماه سال جاری در بازه زمانی یک ساله با همکاری همه ادارات زیرساختی شهرستان همدان عملیاتی خواهد شد.

بختیاری‌فر بیان کرد: فاضلاب جمع‌آوری شده پس از اتصال به خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب شهر جورقان به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان و پس از تصفیه، به مصارف صنعتی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک خط انتقال روستای حسن‌آباد نیز به این شبکه متصل خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول