اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت تحقق وحدت و همدلی/برگزاری ۳۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

رئیس مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری ۳۳ برنامه به مناسبت هفته وحدت توسط دفتر مرکز اسلامی استان خبر داد و گفت: باید وحدت در جامعه عملیاتی شود چون احساس تبعیض از خود تبعیض کشنده‌تر خواهد بود.

ضرورت تحقق وحدت و همدلی/برگزاری ۳۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد، اظهار داشت: ۳۳ برنامه برای هفته وحدت توسط دفتر مرکز اسلامی استان در نظر گرفته شده است و بایستی جشن‌ها و آذین‌بندی مساجد و معابر با شکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه دین و مکتب ما دین وحدت و همدلی است، بیان کرد: اعتقاد به وحدت جزو زیربنای تحقق این امر مهم است و وحدت باعث رونق و شکوفایی جهان اسلام و همه ممالک می‌شود. 

رئیس مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وحدت باعث رونق و شکوفایی جهان اسلام و همه ممالک می‌شود، تصریح کرد: پیامبر اکرم و بزرگان دین منادی وحدت هستند.

وی تاکید کرد: طی یک‌سال گذشته بیش از ٨٠ نفر از علمای اهل تسنن فوت کرده‌اند که حدود ۴٠ نفر آنها در اثر کرونا بوده است. 

وی اضافه کرد:  تمام خدماتی که نظام مقدس اسلامی به کل جامعه مخصوصاً جوانان اهل سنت انجام داده، باید به مردم اطلاع‌رسانی شود و مردم بدانند که قبل از انقلاب در چه وضعی بودند و در حال حاضر و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به کجا رسیده‌ایم.

وی تجدید دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری مراسم ویژه در مسجد امام شافعی ارومیه همایش روحانیون شیعه و سنی، تجلیل از خانواده‌ها معظم شهدا، برگزاری جشن و همایش‌های وحدت بخش در شهرهای مختلف، دیدار با روحانیون و تجلیل از آنها، برگزاری نشست بانوان و دانشجویان و هم‌اندیشی طلاب و فعالان اجتماعی و فرهنگی، برگزاری کاروان شادی منادیان وحدت، راه اندازی رادیو وحدت از اول ربیع الاول و ... از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت است.

حجت الاسلام فعال آذر گفت: بیش از ٢٠٠٠ مسجد اهل سنت در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول