اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشتغال‌زایی ۱۷۰۰ نفری صنایع در استان سمنان/ صدور ۱۲۲۴ مجوز صنعتی

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در بخش صنعت استان فراهم و یک‌هزار و ۲۲۴ مجوز صنعتی صادر شد.

اشتغال‌زایی ۱۷۰۰ نفری صنایع در استان سمنان/ صدور ۱۲۲۴ مجوز صنعتی

فرامرز محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۱۰۳ واحد صنعتی استان سمنان با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود یک‌هزار و ۷۲۹ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۳۴ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۲۲ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته، یک‌هزار و ۲۲۴ مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت، ۱۰۳ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و یک‌هزار و ۱۲۱ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان بیان کرد: طی پایش صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان تاکنون یک‌هزار و ۷۶۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه‌گذاری حدود ۸۸ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۳ هزار نفر در استان شده‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول