اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از مدیران منصوب حمایت می‌کنم/ به خط و ربط کسی کاری ندارم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هر فردی که در استان منصوب می‌شود به خط و ربط او کاری نداشته و حمایت می‌کنم چرا که شأنیت و بالاترین افتخار ما خدمت به مردم است.

از مدیران منصوب حمایت می‌کنم/ به خط و ربط کسی کاری ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار با ارزش است، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید به آنها صادقانه خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، گفت: باید با شناخت وارد میدان شد و مسولیت‌ها را شناخت.

وی گفت: در انتصاب مدیران هیچ گونه دخالتی نداشته‌ام و برای موفقیت نظام همیشه از مدیران کارآمد و متخصص حمایت می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق، او را مدیری میدانی خواند و افزود: مجموعه ادارات کل، صادقانه آنچه در توان داشتند، را ارائه دادند، به خصوص مراکز آموزشی و مراکز آموزش عالی در این مدت خوش درخشیدند.

خاتمی تصریح کرد: من گرایش سیاسی به هیچ حزبی نداشته و ندارم چرا که سرباز نظام هستیم و هر فردی که در استان منصوب می‌شود به خط و ربط او کاری نداشته و حمایت می‌کنم چرا که شأنیت و بالاترین افتخار ما خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان وفاق و همدلی در بین مدیران استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در گذشته کارهای خوبی برای توسعه استان انجام شد و روند موجود باید شتاب بگیرید تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

وی افزود: با وجود همه فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته، زنجان با نقطه مطلوب در زمینه رشد و توسعه فاصله دارد که این فرایند باید اصلاح و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به بحث برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا همکاری بسیاری خوبی با کمیته‌های کنگره داشتند و با تلاش دستگاه‌ها و کمیته‌ها، اقدامات ماندگاری برای نسل‌های آینده در فضای حقیقی و مجازی انجام داده‌اند و قطعا روز اجلاسیه نتایج زحمت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در ادامه به قرارگیری در ماه ربیع‌الاول اشاره کرد و افزود: کلمه ربیع به معنای بهار و فصل رویش، طراوت و شکفتن است و به همین خاطر در بین روزهای هفته، جمعه را به‌عنوان آقای روزها تعیین کردند و در بین ماه‌ها نیز ماه ربیع را بزرگ دانستند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دلیل بزرگ دانستن ماه ربیع به خاطر این است که اگر هستی زیبا است و وجود ۱۲۴ هزار پیامبر به بشریت معنا داده به توفیق وجود پیغمبر اکرم (ص) ایجاد شده است. دشمن از هر نقطه‌ای که بتواند ورود کند از آن سوء‌استفاده می‌کند، یکی از آن‌ها تاریخ میلاد پیامبر (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ایام ماه ربیع‌الاول نیز فرصت مناسبی برای تقرب به خدا است، افزود:  زندگی دلبستگی‌ها و دشواری‌های فراوانی دارد و بهترین فرصت برای نجات از این وضعیت در هنگام استجابت دعا، وقت سحر است که بهتر است در این ماه از این فرصت استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با اشاره به اینکه این کنگره بهانه‌ای است که از خانواده شهدا و ایثارگران تکریم کنیم، گفت: با برگزاری اجلاسیه کار تمام نمی‌شود، بلکه این کنگره شروع کار است.

سردار جهانبخش کرمی گفت: کنگره شهدا مسیر آینده و تکلیف ما در قبال شهدای دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی را مشخص می‌کند و انتظار داریم همه در این راستا پای کار باشند تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات کنگره با کمترین هزینه انجام شده است، اضافه کرد: در اجلاسیه همه کمیته‌ها باید وارد میدان شوند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلفی در استان تشکیل شده است، اضافه کرد: کمیته‌های فرهنگی، تشریفات، تکریم، امنیتی، انتظامی و رسانه در روز اجلاسیه فعال‌تر خواهند شد تا مراسمی در شأن شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول