اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیر مصوبات سفر به خوزستان می‌شود

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در اهواز در رابطه با نتایج سفر رئیس جمهور به خوزستان، گفت: قرار است معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور پیگیری مصوبات سفر آقای رئیسی به خوزستان سفر کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیر مصوبات سفر به خوزستان می‌شود

سیدکریم حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با نتایج سفر رئیس جمهور به خوزستان، اظهار کرد: هفته گذشته به منظور پیگیری مصوبات این سفر  به دفتر رئیس جمهور مراجعه و با معاون اجرایی آقای رئیسی در این خصوص صحبت شد و به وی گفته شد چنانچه مصوبات سفر رئیس جمهور  در استان به سرانجام نرسد قطعاً بازتاب خوبی در میان مردم نخواهد داشت.

وی به نقل از معاون اجرایی رئیس جمهور، افزود: رئیس جمهور  به رئیس دفتر خود دستور داده که به خوزستان سفر کند و از نزدیک پیگیر مصوبات سفر باشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در اهواز، با  بیان اینکه یکی از مصوبات این سفر مربوط به حل مشکل آب شرب بود، گفت: مقرر شد محل تامین طرح آبرسانی الغدیر علاوه بر رودخانه کرخه از رودخانه دز نیز باشد که در حال حاضر این مهم در حال انجام است.

حسینی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح انتقال آب از رودخانه دز  آب شرب الغدیر به لحاظ کمی و کیفی مناسب خواهد شد، بیان کرد: اجرای این طرح شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، سوسنگرد، هویزه، خرمشهر و آبادان از آب شرب سالم بهرمند می‌سازد.

وی با اشاره به وعده وزیر نیرو در خصوص حل مشکل آب شرب در خوزستان، عنوان کرد: مقر شد 6 ماهه اول سال 1401 طرح آبرسانی الغدیر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول