اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آگاه‌سازی از جرایم سایبری با پویش جهانی «فقط یک کلیک»

پلیس فتا ناجا از اجرای پویش جهانی «فقط یک کلیک» توسط سازمان اینترپل از ۱۲ تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

آگاه‌سازی از جرایم سایبری با پویش جهانی «فقط یک کلیک»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سیروس دالوند معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا با اشاره به خبر پویش جهانی« فقط یک کلیک» که اخیرا توسط سازمان اینترپل طراحی شده و در سراسر دنیا در حال اجرا است، اظهار داشت : این پویش با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری به مدت سه هفته از 12 تا 30 مهرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ارزیابی تهدیدات سایبری، این پویش بر روی سه موضوع باج افزار، فیشینگ یا کلاهبرداری سایبری و هک ایمیل تجاری (BEC) متمرکز است.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا مهمترین اهداف این پویش را افزایش آگاهی های عمومی از تهدیدات برجسته سایبری، ارتقاء بهداشت سایبری افراد و سازمان‌ها در سراسر جهان و افزایش همکاری‌ها و مشارکت‌ها از طریق انجام فعالیت‌های مشترک و اشتراک اطلاعات برشمرد.

سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: در این پویش تولیدات سازمان جهانی اینترپل به صورت ویدئو، اینفوگرافی‌، مقاله و... همراه با هشتگ یکسان در بین کشورها به اشتراک گذاشته می شود تا پلیس های سایبری در سراسر دنیا به صورت هماهنگ این اطلاعات را در وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

وی گفت: پلیس سایبری جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با سایر پلیس های سایبری به صورت فعال در این پویش شرکت دارد و طرح ها و پوسترهای طراحی شده مرتبط با موضوعات را به دبیرخانه پویش ارسال کرده و همزمان طرح های دریافتی را برای انتشار در وبسایت پلیس فتا، ترجمه و بازطراحی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول