اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

خداحافظی «مهدی سالم» با شبکه امید

«مهدی سالم» مدیر شبکه تلویزیونی امید به سمت مشاور فرهنگی و رسانه ای وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، منصوب شد.

خداحافظی «مهدی سالم» با شبکه امید

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات «مهدی سالم » را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای خود منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، سالم دکترای مدیریت فرهنگی دارد و پیش از این با سابقه ۲۰ سال فعالیت در حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی مدیریت «شبکه امید» سیمای جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشته است.

وزیر ارتباطات در ابلاغیه حکم وی، ارائه طرح ها و برنامه های عملیاتی در راستای معرفی دستاوردها و اقدامات وزارتخانه و دستگاه های تابعه با استفاده از تمامی ظرفیتهای رسانه ای کشور، همسوسازی اقدامات و فعالیت‌های #روابط_عمومی ستاد وزارتخانه، شرکت ها و سازمان های تابعه در راستای ارائه معرفی دقیق اقدامات و دستاوردها، تدوین پیوست فرهنگی و رسانه ای برای طرح ها و پروژه های کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری عملیاتی شدن آن ها را خواسته است.

از دیگر سوابق مهدی سالم میتوان به مدیریت امور بین الملل مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت در هیئت مدیره کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول