اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بازگشت هنرمندان روس از فضا به زمین/ از بازگشت به زمین غمگینم!

هنرمندان روس پس از فیلمبرداری نخستین فیلم در فضا به زمین بازگشتند. یولیا پرسلید پس از بازگشت به زمین گفت که پس از پایان این دوره تمایلی برای بازگشت به زمین نداشم. او گفت که از بازگشت به کره زمین غمگین است.

بازگشت هنرمندان روس از فضا به زمین/ از بازگشت به زمین غمگینم!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از یورونیوز، دو فیلمساز روس و یک فضانورد پس از سفر به ایستگاه فضایی بین المللی برای فیلمبرداری، به زمین بازگشتند.

کپسول فضایی سایوز این دو هنرمند را به همراه اولگ نوویتسکی، فضانوردی که در نخستین فیلم سینمایی در فضا نقش‌آفرینی کرده است به زمین بازگرداند. این دو هنرمند روز پنجم اکتبر (۱۳ مهر) به همراه آنتون شکاپلروف، دیگر فضانورد روس برای سفری ۱۲ روزه به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفتند.

هدف از این سفر فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم «چالش» بود. در این فیلم یک جراح که یولیا پرسلید نقش او را بازی می‌کند به فضا می‌رود تا به حال یک فضانورد بیمار رسیدگی کند. اولگ نوویتسکی که پس از حضوری شش ماهه در فضا به زمین بازگشت در این فیلم نقش فضانورد بیمار را بازی می‌کند.

یولیا پرسلید و کلیم شیپنکو، کارگردان روس روز یکشنبه پس از فرود در قزاقستان به همراه اولگ نوویتسکی برای آزمایش‌های پزشکی به داخل یک چادر پزشکی انتقال یافتند. حال عمومی هر سه نفر پس از فرود مساعد به نظر می‌رسید.

یولیا پرسلید پس از بازگشت به زمین گفت که هرچند ۱۲ روز مدتی طولانی به نظر می‌رسد اما پس از پایان این دوره تمایلی برای بازگشت به زمین نداشت. او گفت که از بازگشت به کره زمین غمگین است.

بخش‌های دیگری از فیلم «چالش» که هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده قرار است در زمین فیلمبرداری شود.

سفر دو هنرمند روس به ایستگاه فضایی بین‌المللی در حالی صورت گرفت که طی ماههای گذشته سفرهای غیرعلمی و تفریحی به فضا افزایش یافته است. طرح ساخت فیلم «چالش» به عنوان نخستین فیلم سینمایی در فضا تاکنون حداقل از نظر زمانی از طرح آمریکایی‌ها برای اعزام تام کروز، بازیگر سرشناس اهل ایالات متحده به فضا پیشی گرفته است.

ابتدا آمریکا اعلام کرد که فیلمی سینمایی در فضا خواهد ساخت و قرار بود «تام کروز» در سال ۲۰۲۱ میلادی برای فیلمبرداری صحنه هایی از یک فیلم جدید با همکاری شرکت «اسپیس ایکس» به فضا برود.

«داگ لیمان» کارگردان و تهیه کننده آمریکایی که در فیلم های «بری سیل» و «لبه فردا» با «تام کروز» همکاری داشته نیز همسفر او خواهد بود و «مایکل لوپز الریا» خلبان ناسا نیز قرار است این دو را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.  با این وجود، کشور روسیه که بعد از آمریکا اعلام کرد ماموریت مشابهی دارد، زودتر از هالیوودی‌ها، کارگردان و هنرپیشه خود را راهی فضا کرد و فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به ایستگاه بین‌المللی فضایی را به انجام رسانده و بازگشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول