اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترخیص «بیل کلینتون» از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان

رسانه‌ها از ترخیص «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین آمریکا از بیمارستان که در روزهای گذشته به دلیل آنچه که بستری شدن به دلایل غیرمرتبط با کرونا گفته شد، خبر دادند.

ترخیص «بیل کلینتون» از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزای فارس، رئیس جمهور پیشین آمریکا ساعت 8 صبح یکشنبه به وقت محلی از مرکز پزشکی دانشگاه «ایروین کالیفرنیا» ترخیص شد.  

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» غروب یکشنبه به وقت تهران گزارش داد که «بیل کلینتون» رئیس جمهور 75 ساله اسبق آمریکا سه شنبه گذشته در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد. منابع مطلع مدعی شدند که بستری شدن وی به دلیل عفونت غیرمرتبط با کووید-19 بود.

«آنجل اورینا» سخنگوی کلینتون روز شنبه گفت کلینتون یک شب دیگر در بیمارستان بستری خواهد شد تا آنتی بیوتیک‌های وریدی بیشتری دریافت کند. اورنیا گفت همه شاخص‌های سلامتی بیل کلینتون درست هستند. اورینا گفت: «بیل کلینتون در 24 ساعت گذشته به پیشرفت‌های عالی خود ادامه داده است.»

«هیلاری رودهام کلینتون» همسر بیل کلینتون همراه وی در بیمارستان بوده و هنگام خروج همسرش در روز یکشنبه وی را همراهی کرد. «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز جمعه شب  گذشته با بیل کلینتون صحبت کرد.

یکی از دستیاران بیل کلینتون که مایل به افشای نام خود نبود ، گفت که کلینتون به عفونت اورولوژیکی  مبتلا بود که به جریان خون او سرایت کرده بود. دستیار کلینتون گفت که بیل کلینتون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود.

بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001  در کاخ سفید بود و در آن برهه نیز با مشکلات جسمانی مواجه شد. در سال 2004، وی پس از درد قفسه سینه و تنگی نفس ، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ماجرای رسوایی جنسی بیل کلینتون با کار آموز کاخ سفید خود در آن برهه به سوژه یک رسانه‌ها مبدل شد. بیل کلینتون با «مونیکا لوینسکی» کارآموز کاخ سفید  رابطه جنسی برقرار کرد. در سال ۱۹۹۹ مجلس سنای  آمریکا، کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت محاکمه کرد، اما وی با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول